"AV זו התשוקה שלי", דן גולדסטיין, ה-CMO החדש של AVIXA (תמונה: AVIXA)

 

AVIXA הודיעה באופן רשמי על קידומו של דן גולסטיין לתפקיד מנהל השיווק הראשי של החברה האחראית לתערוכות InfoComm ברחבי העולם.

גולדסטיין הצטרף לארגון לפני כארבע שנים כדי לשמש כסגן נשיא בכיר לשיווק ותקשורת. לפי החברה הוא אחד מיוזמי המיתוג מחדש שלה מ-InfoComm International ל-AVIXA (ר"ת: Audiovisual and Integrated Experience Association). הוא גם היה אחראי לבניית קבוצה הממוקדת בלימוד השוק כדי לספק לתעשייה תובנות ונתוני אנליטיקה שלא היו זמינים עד אותה עת מגורם אחר.

בתפקידו החדש יהיה אחראי גולדסטיין להובלת האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית של AVIXA, וכן ליצירת תכנים ואספקתם, לבניית שותפויות אסטרטגיות וכן לתרום לחדשנות בתחום המוצרים.

"גולדסטיין הוא אחד מהכוחות שמניעים את AVIXA בשנים האחרונות. מאז שהצטרף לארגון הוא השפיע עליו רבות, ואנחנו נרגשים שהוא לוקח על עצמו תפקיד הנהגתי גדול יותר. יש לו הבנה כמוקה על ההיסטוריה של תעשיית ה-proAV, וזאת בזמן שהוא יודע שהיא משתנה כל הזמן, והוא גם דואג ש-AVIXA תישאר בחזית של כל זה", אמר דייויד לאבוסקס, מנכ"ל AVIXA.

גולדסטיין פועל בשוק ה-AV כבר יותר משני עשורים ויש לו ניסיון ככותב ועורך במגזינים ואתרים הקשורים לתעשייה. לפני שעבר ל-AVIXA הוא היה חבר בצוות הניהולי של תערוכת ISE במשך שבע שנים עת שימש בתפקידי שיווק ותקשורת של הארגון.

"AV זו התשוקה שלי, וה כבוד גדול עבורי להצטרף להנהגת ארגון ה-AV המשפיע ביותר מבחינת גלובלית על התעשייה. בתפקדי החדש שלי אני מקווה לבנות קבוצה שתגן על בעלי המניות בתעשייה, תאיר את הצרכים המתפתחים שלהם, ותעזור לבסס את המוניטין של AVIXA ככוח חדשני במרחב של תעשיית ה-AV", אמר גולדסטיין.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG