כמה החוויה חשובה למשתמשים ? האם עולם התעסוקה החדש בכיוון של 'אין סטנדרט' בממד כלי העבודה? מהו העתיד של הנדל"ן הארגוני, ואיך המציאות המשתנה היא הקבוע היחיד במשוואה החדשה? פגשנו את דיויד מרגולין, סמנכ"ל השיווק העולמי של קרמר אלקטרוניקה, לשיחה עמוקה על התמורות בשטחי העבודה השונים וזוויות ההתבוננות המעניינות של התעשייה על המתרחש. 

היום שאחרי

די ברור שגם אחרי הקורונה יוצע לצוותים רבים להמשיך לעבוד מהבית או לפחות לשלב עבודה 'היברידית'. מה עושים עם נדל"ן, ליסינג ושאר התקורות ? שינויים והתאמות ברצפת העבודה יהיו אורחים די קבועים בשגרת ניהול הארגון; טכניקת מוביליטי, פתרונות Touchless, עבודה מהבית ועוד, ישנו את שיטות הניהול אבל לא רק. גם ה HR, המכירות ועוד מחלקות עוברות שינויים מרחיקי לכת בתוך הארגון. אולם גם זה לא הסוף- ורטיקלים שלמים כמו חינוך, רפואה, רשויות ורבים אחרים עוברים אבלוציה בעקבות השוק-טראפי אליו העולם נכנס. 

מרגולין מאמין שהשינוי יבוא תוך אימוץ עוד ועוד פתרונות כמו ה'קורונה תג' של קרמר – "מרעום קרבה" המאפשר לארגון לדייק בניתוח נתוני העובדים החשודים במקום לשלוח קומות שלמות הביתה. וזה רק בהיבט של אלה שיכולים לעבוד, אבל איך הם עובדים ? שיחות וידאו על MUTE עם מסכים מוחשכים, ועוד 'פטנטים' רשלניים מקומיים שמשבשים יותר ויותר את התקשורת הבינאישית שנפגעה אנושות גם כך. 

האם המרחק הוא הזדמנות או אסון? היצרניות מסתכלות קדימה לקראת העתיד לבוא ומבינות שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים – מי שתבין באופן מדויק, תוכל לחזות את השינויים הבאים ותהיה 'מודולרית' ומוכנה טוב יותר לכל תרחיש. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG