אם הייתי מבקש מאריאל מרקוס, שותף מייסד ו CTO בחברת MSOLUTIONS, לספר על המסע שעברה החברה בשנתיים האחרונות, יש סיכוי שהתשובה היתה ממש ארוכה; שינוי מבנה הפעילות באמצעות מעבר להפצה של איסטרוניקס המוכרת, ההתפתחות והצמיחה של החברה הישראלית ואיתה סל המוצרים, ועכשיו כמובן העלייה למטוס משער ISE 2022. בכל זאת הספקנו לא מעט בכמה דקות בודדות. 

מתחילים הכי חזק ואז מגבירים 

מרקוס מתמצת את השנתיים האחרונות, המהוות סיפור מרתק של הצלחה, כעמידה מול אתגרים ויצירת ממשקים חזקים. הנקודות הללו כוללות הסכם הפצה עם איסטרוניקס שמינפה את הפתרונות מבית MSOLUTIONS באמצעות צוות המחזיק בידע וניסיון של שנים, הצטרפות לפלטפורמה של Xyte ויצירת מענה ייחודי עם הטסטר שקיבל מספר שדרוגים בעצמו ולקינוח – השקה של קו מוצרים בתחום ה-UC שקיבל היענות גבוהה ומשוב מעולה מהלקוחות. החברה, שהחלה את דרכה עם חזון של מוצר שהחדרתו עוברת דרך חינוך שוק מאתגר, נדרשה להתאים את עצמה במאמצים רבים לתפישת 'פתרון' והיום התחושה של מקימיה היא שיש לה את העומק לתת מענה לכל הזדמנות ואתגר.

תערוכה בסימן שותפויות 

מרקוס מספר כי MSOLUTIONS תהיה נוכחת בארבעה  ביתנים בתערוכה ותציג חידושים רלוונטיים לכל אחד מהם; עם חברת VALENS יוצגו החידושים האחרונים שחלקם יהיה זמין מיד לאחר Infocomm 2022, אחד מהם יעשה חיים קלים מאוד למתקינים מבטיח מרקוס. 

עם חברת Xyte יוצג הממשק שנוצר עבור הטסטר והיכולות שנוצרו בחיבורו לפלטפורמת HaaS-hardware as a Service. בדומה לפתרונות רבים בתעשייה שלנו, רק אחרי שרואים וחווים את העוצמה המשולבת ניתן להבין את הערך המוסף, ועבורנו, שלושת השמות הללו- MSOLUSIONS, XYTE ו VALENS, שייכים גם למדף הגאווה. בכל זאת שלוש חברות ישראליות. 

"ואם אני לא יכול להגיע לביתן?"

נראה שמרקוס מוכן למשימה והוא מזמין את המבקרים והצופים שלנו להתנסות, לשאול ולהתייעץ. מי שלא יצליח להגיע לתערוכה בברצלונה השנה, יוכל למצוא את החידושים וההכרזות בחדר התצוגה באיסטרוניקס, אשר צפוי להיפתח מעט אחרי סיומה. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG