שתי ציפורים בחדר אחד – מיקי קליין מסמסונג ישראל ועמוס מרוואני מאלקטיס, יבואנית מסכי סמסונג בישראל. מבחינתי זה כמעט שיא הראיון אבל אז זכיתי לקבל הצצה במסך המיקרו לד מאחוריהם שממחיש כמה תערוכה כמו ISE חשובה לתעשייה ובעיקר לשרשרת האספקה. וגם- הצהרה משמעותית רגע לפני ברצלונה

דברים שלא עוברים בווידאו

קליין ומרוואני מרוצים מאוד מקיום התערוכה. השנתיים האחרונות היו טובות אולם המגע האישי אשר נוצר במפגשים כמו שהתערוכה מייצרת חסר בהחלט. "אי אפשר להעביר וויז'ואל בשיחת וידאו", טוען קליין ואני נוטה להסכים איתו. אחרי הכל הופתעתי מאוד לשמוע שהמסך הממוקם מאחוריו הוא למעשה קיר מיקרו LED בגודל 146 אינץ' בזמן שחשבתי שמדובר ב 85 אינץ' לכל היותר. זה פשוט לא עובר בוידאו. 

מרוואני מוסיף כי באופן אירוני תעשיית ה-AV נשענת כל כך חזק על החוויה עד כדי כך שקשה להעביר את החוויות שלה במסך, ולא משנה הרזולוציה.

פצצת LED

הצהרות מקדימות והכרזות לפני תערוכות הן דבר מוכר, הצהרת כוונות של יצרן היא כבר אירוע בפני עצמו ומיקי קליין לא מתמהמה ומבטיח שסמסונג מתכוונת להגדיר את הסטנדרט ל-LED בתערוכה הקרובה. כששאלתי למה הכוונה הסביר קליין כי מבחינתו מדובר בקביעת רף טכנולוגי ואיכותי לעולם ה-LED, שלטענתו מוצף ברובו בפתרונות באיכות שמביאה יותר נזק מתועלת ללקוח הקצה.

שני מתחמים והמון חידושים

מרוואני מציין כי מבקרים יוכלו להגיע לביתן סמסונג בתערוכה ולהתרשם ממגוון חידושים, הרחבות של סדרות קיימות כאשר סדרות 8K ותכנים תואמים גם הם יהיו זמינים. בנוסף, לברי המזל מבין המבקרים תהיה הזדמנות להציץ בטכנולוגיות ראשוניות באזור מיוחד בביתן. לשם כך יש יצור קשר "בפרטי". מרוואני מבטיח כי מדובר בביקור חובה. 

מפגשים, סיורים ואירועים

צמד המקצוענים ערוך ומוכן לתערוכה, מכיר את ההפתעות ויודע את הסודות. אנחנו נצטרך לחכות. כולכם מוזמנים לתאם פגישה או להגיע לסיורים בביתן סמסונג, הולך להיות מעניין, צבעוני ו…חד! 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG