מטה ההגנה של צבא ניגריה ׁׁׂ (DHQ)בשנת 1958 נוסד מטה ההגנה הראשי של צבא ניגריה אשר אחראי על כלל הגנת המדינה ומפקח על התחמשותם של הכוחות הצבאיים בשלושת הזרועות: חיל היבשה, הים והאוויר.

מטרתו העיקרית של המטה הראשי, DHQ – Defence Headquarters הינו אספקת שירותי תמיכה ושירותים מנהליים באופן יעיל ומהיר, על מנת לאפשר לכוחות הצבאיים לבנות ולתחזק כוח משימה מודרני ויציב, מקצועי וקומפקטי ובעיקר מוכן למשימה.

הבניין המודרני של DHQ, מורכב מאולם ישיבות ראשי, חדר בקרה ומשרדי צוות מקצועי. הוא נבנה ותוכנן בצורה מיוחדת מתוך מטרה לספק לוגיסטיקה משופרת לאירוח כנסים וועידות שונות לראשי ה-DHQ.

במרכז האולם הראשי הותקנו שתי עמדות מרצה "טקפודיום אינטראקטיב" הכוללות את כל ציוד האודיו-וידאו הדרוש למרצה. העמדות צוידו בעט מיוחדת, מסכי כתיבה אינטראקטיביים וכן במסכי מולטי-טאץ'. הפיתוח המקורי והייחודי של טכום מאפשר עבודה ישירות על גבי המסך עם האצבע או בעזרת העט האינטראקטיבית לאבחנה ברזולוציה הגבוהה ביותר. עמדת המרצה מאפשרת מעבר חלק בין מספר מקורות תצוגה – מחשב ומחשבים ניידים, מצלמות מסמכים באיכות HD, נגני DVD ועוד.

באולם הכנסים שולבה מערכת מיקרופונים דיגיטליים אלחוטית של חברת BOSCH, המאפשרת פיתרון רחב לנושאי ההצבעה, התרגום הסימולטני, רישום ובדיקת נוכחות, מצלמות מעקב, הקלטה דיגיטלית ופונקציות ניהוליות נוספות של הכנסים.

4 מסכי 4k Ultra HD LED בגודל 98" אינטש הותקנו במיקומים אסטרטגיים על מנת לספק תצוגה נוחה לכלל המשתתפים ו-3 מצלמות HD הנשלטות מרחוק מאפשרות הקלטה ושידור מחדר הדיונים לאתרים מרוחקים ברחבי העולם.

מר איידונג אינג נציג חברת האינטגרציה HEWELT האחראית על פרוייקט "אולם הכנסים החכם" במטה ההגנה הראשי של צבא ניגריה: "המתקן החדש מייצג את אחדות ושלמות כלל חילות הצבא הניגרי אשר דרשו פיתרון אודיו-וידאו מקצועי שייתן מענה למצגות עדכניות עם טכנולוגיה חדשנית ואיכותית. חברת טכום הינה הספק המועדף עלינו ללקוח בעל פרופיל מיוחס וחשוב כמו זה."

"ביום חניכת המטה החדש עמדות הטקפודיום זכו להתעניינות רבה והסבו את תשומת ליבם של כל המבקרים. עבורנו לא קיים פתרון כולל טוב מזה, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת התפקוד ותפעול המערכות", אמר אינג והוסיף: "בזכות העזרה המקצועית שקיבלנו מצוות טכום, לא נאלצנו לבנות פודיומים בעצמנו. כל שעשינו היה לשתף בדרישות הלקוח אשר התמקדו בפשטות ובעמידות לאורך שנים."

מנהל הפרויקט מטעם דוברות מטה ההגנה הניגרי (DHQ) הביע את שביעות רצונו מהמוצר ומפשטות ממשק המשתמש שלו: "המוצר עונה באופן מלא על כל ציפיותינו ודרישותינו והרבה מעבר לכך. בסופו של יום, כל המשתמשים בפודיום החכם ידעו מיד כיצד לתפעל ולעבוד איתו. כעת, משתמשים ומשתתפים יכולים באמת להתמקד במצגת ובהרצאה שלהם ואנו יכולים להתמקד בתמיכה."

טכום אלקטרוניקהנציג חברת טכום, בן-אור, מציין כי החברה מספקת עמדות מרצה חכמות לחדרי הדיונים הצבאיים המתקדמים בעולם: "DHQ מצטרף לרשימה ארוכה ומכובדת של ארגונים צבאיים הנחשבים לטובים והגדולים בעולם אשר בחרו בפתרון הטקפודיום של חברת טכום והפכו אותו לסטנדרט המוביל שלהם בכל הנוגע למערכת אודיו-וידאו. לוח זמנים צפוף ולחוץ, ייצור בהתאמה אישית והתקנה מהירה במקביל לעבודה בשיתוף פעולה מלא והדוק עם הלקוח והאינטגרטור, סגירת הפרטים הקטנים על מנת לוודא שהכל מכוסה ומטופל– כל זאת ועוד הינם החותמת שלנו, דבר שמוטבע באספקת השירות שלנו ומושרש ב-DNA של החברה. אנו מרוצים ומברכים על התוצאה הסופית, שמחים להשלים בהצלחה עוד פרויקט בינלאומי וכבר עובדים על מספר פרויקטים איכותיים נוספים."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG