על פי סקרים שפורסמו בשנים האחרונות, זמן החשיפה של צרכן ממוצע בארה"ב לפרסומות דיגיטליות בשנת 2013 עמד על 14 דקות בשבוע והמספרים עולים בהתמדה.

שיפור מסכי התצוגה והתאמתם לכל סוגי התנאים לצד שיכלול הנגנים המאפשרים ניהול מתוחכם אך יחד עם זאת קל וידידותי, הפכו את השילוט הדיגיטלי ל Game Changer-של ממש במגוון עסקים ומימושים.

השילוט הדיגיטלי החדשני בעל יכולות הצגת מדיה ממגוון מקורות, בשילוב אודיו ושליטה מרחוק. לגוף המפעיל קיימת גמישות מירבית החל מבחירת שילובי גדלים ועמידות במקומות מאתגרים בעלי תנאי תאורה משתנים ועד יכולות קינפוג אינטראקטיביות כגון טאצ', תנועה, זיהוי פנים, זיהוי הקהל המתבונן ומאפייניו ועוד.

כל אלה הביאו מומחים להעריך כי זמן החשיפה של צרכן ממוצע לשילוט דיגיטלי בשנת 2017 יעמוד על כשעה בשבוע !! (על פי הערכות שמרניות ביותר)

השילוט הדיגיטלי משמש עסקים וחברות ממגוון תחומים המגבירים בהתמדה את השימוש בו, כגון מלונאות, קמעונאות, רשתות מזון מהיר, שדות תעופה, תחנות רכבת, חנויות אופנה, מוזיאונים במגוון מימושים : הדרכה, קנייה ומכירה, פרסום, תוכן וחוויה.

החיבוריות של מערכות השילוט הדיגיטלי לרשת מהווה בשורה של ממש אשר מזרזת את תהליך החלפת השילוט המסורתי – הסטטי, בשילוט אינטראקטיבי מתעדכן ונשלט מרחוק אשר מחובר לעולם הוירטואלי ומסוגל להציג את כל סוגי התכנים החל ממהדורות חדשות, מזג אוויר, יוטיוב, עדכוני טוויטר או פייסבוק, פרסומי בלוגים ומה לא?! הכל אפשרי!

הטרנד המעניין ביותר בעולם השילוט הדיגיטלי הפרסומי כיום הוא פרסום אישי ממוקד, כלומר הטמעת מערכות פרסום חכמות אשר יודעות לסרוק ולזהות את מאפיייני הלקוח: סגנון לבוש, גיל, גובה, משקל, מותגים שהוא לובש וכו' ולהתאים את הפרסום לצרכיו מתוך בנק פרסומים אינטראקטיבי וחוויתי אשר מסייע למשוך את תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי ומעלה את היקף המכירות.

רשימת הסרטונים:
1) קטלוג דיגיטלי אינטראקטיבי מחוץ לחנות הבגדים פולו רלף לורן (ארה"ב)
2) פרסום מותג המשקאות PAGO באמצעות משחק אינטראקטיבי  (גרמניה)
3) פרסום מותג הבירה Tiger Beer באמצעות משחק אינטראקטיבי בתחנות אוטובוס (הונג קונג)

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG