חטיבת התצוגות של פיליפס (Philips) הודיעה על שיתוף פעולה חדש עם יצרנית תוכנת ניהול חדרי הישיבות מיטיו (Meetio). החברות תספקנה חבילה משותפת המבוססת על ליין מסכי ה-T של פיליפס. לפי החברות שיתוף הפעולה הזה יאפשר לחברות להתקין מראש פתרון המתייחס לבעיות האפשרויות, וההולכות ומתרבות, של ניהול לוח הזמנים של חדרי הישיבות השונים, וקביעת המועדים בהם ניתן להזמין את החדרים השונים בארגון.

הפתרון מציע למשתמשי הקצה אפשרות להתקין שילוב בדוק של חומרה ותוכנה מובילים, וכן עוזר למפיצים ולאינטגרטורים למכור פתרון שמציע מראש התייחסות גם לתצוגה וגם לניהול החדרים בדרך פשוטה יותר.

החבילה כאמור מבוססת על מסכי התצוגה מסדרה 10T ו-24T של פיליפס והיא מציעה שילוב עם Outlook של מיקרוסופט (Microsoft) וכלי ניהול לוח זמנים פופולריים אחרים כדי לקבוע מי משתמש בחדרי הישיבות ומתי, וכן מציעה אפליקציה לטלפונים חכמים כדי לגשת ללוחות הזמנים של החדרים מרחוק.

"אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה עם חטיבת פתרונות התצוגה של פיליפס כדי להציע פתרון לבעיה השכיחה הזו המוכרת היטב לארגונים. המסכים העסקיים האמינים והקלים לשימוש של פיליפס מציעים חוויה ויזואלית שמשתלבת באופן מושלם עם התוכנה שלנו בכדי לפתור באופן סופי את הניהול השגוי של חדרי ישיבות", אמר יוהאנס בולוודה, מנכ"ל מיטיו ואחד ממקימיה.

מיטיו מוצעת עם כמה תבניות ויזואליות לבחירה והיא משתלבת עם כלים משרדיים אחרים שמוצעים לארגונים.

"פיליפס תומכת בשיתוף פעולה וחדשנות – כל דבר שיכול לספק פתרונות לאתגרים שהלקוחות שלנו צריכים להתמודד עמם על בסיס יום יומי. שיתוף פעולה עם ספקי התוכנה הטובים ביותר, כגון מיטיו, מאפשר לנו להציע ללקוחות גישה מופשטת לשיתוף פעולה במקום העבודה", אמר ג'וזף קינג, מנהל בכיר בחטיבת התצוגות המקצועיות של החברה בצפון אמריקה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG