ענקית פתרונות האוטומציה והאלקטרוניקה הגרמנית, חברת פניקס קונטקט, ציינה 100 שנות פעילות באירוע חגיגי בהשתתפות קהילת התעשיה, הבקרה האלקטרוניקה והאוטומציה בישראל.

מאות מאנשי התעשיה בישראל התכנסו בשבוע שעבר לציין 100 שנים לפניקס קונטקט, ענקית פתרונות האוטומציה והאלקטרוניקה הגרמנית, שהפתרונות הטכנולוגיים שלה מניעים את התעשיה המקומית מזה עשרות שנים. 

אבנר ברק, מנכ"ל פניקס קונטקט ישראל, נשא דברים באירוע והתייחס לחזון הגלובלי והמקומי של החברה: "אנחנו נרגשים לחגוג בישראל 100 שנים לפניקס קונטקט. החברה התחילה כעסק משפחתי לא גדול ונכון להיום שווה 3.6 מליארד יורו ומעסיקה מעל 22,000 איש עם עסקים ומשרדים בכל העולם. פתרונות חדשניים בתחום החשמל, הרישות והאוטומציה ואופטימיזציה של שימוש באנרגיה הם התרומה של פניקס קונטקט לעולם והמשימה שלנו פה בישראל היא להביא לתעשיה המקומית את הפתרונות של פניקס קונטקט, המקפלים בתוכם חזון של חברה אחראית, ומתקדמת, בעולם בר קיימא, שבו אנרגיות מתחדשות זמינות לכולם" אמר ברק.

מנכ”ל קבוצת פניקס קונטקט, פרנק שטרנברג נשא גם הוא דברים באירוע החגיגי ואמר, שפניקס קונטקט מאמינה בשוק הישראלי ומשקיעה בו. החברה פתחה את המשרד המקומי לפני 15 שנים ומרחיבה את הסגל וכמו כן השקיעה לאחרונה ב-Siga, סטרט-אפ ישראלי בתחום הסייבר.

שטרנבג קרא לסטרטאפים ישראלים לפתח על הפלטפורמה הפתוחה של החברה, PLCnext, ובכך להצטרף למאמץ ליצור טכנולוגיות חדשות במטרה להתמודד עם האתגר הגדול ביותר הניצב כיום בפני החברה האנושית – התחממות האקלים. 

"אנחנו מאמינים, שחHשמול מלא של העולם, בהתבסס על אנרגיות מתחדשות יכולים לחולל שינוי, לכן אנחנו משקיעים כל מאמץ בכוון זה". אמר שטרנברג.

 

קרדיט תמונות – לנצוז

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG