Epson ציידה במדפסות את כל המרחבים החינוכיים בהם פועל ארגון סאסא סטון במחלקות הילדים בבתי החולים ברחבי הארץ

 
דה מסקיטה, וואלו, פרץ, חזן. תמונה - דניל אסתריקין FUNIA

טקס התרומה הראשון נערך במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. מנהל Epson ישראל: ״המדפסות והמקרנים שאנו תורמים לעמותות חינוכיות, ביניהן לארגון סאסא סטון, המקדם חינוך לילדים מאושפזים, היא השקעה בעתיד הילדים ובני הנוער״

אירוע הפתיחה של פרויקט התרומה לקהילה של מדפסות ומקרני Epson נערך במרחב החינוכי "המרפסת" שבבית החולים מאיר בכפר סבא. במסגרת המפגש נתרמו לסאסא סטון, ארגון חינוכי-חברתי המפתח ומספק שירותי חינוך מתקדמים לילדים המאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ, מדפסות שיותקנו בכל 41 המרחבים החינוכיים  שבבתי החולים בארץ. במסגרת המיזם החינוכי תתרום Epson, מהיצרניות המובילות בעולם של מדפסות וציוד הדמיה לבית ולעסקים, 100 מדפסות EcoTank כמו גם מספר מקרנים, לעמותות ישראליות המתמחות בחינוך ילדים ובני נוער. 

בטקס החגיגי לקחו חלק נציגי ארגון סאסא סטון:  סוניה גומס דה מסקיטה, סגנית יו"ר הדירקטוריון ונציגת משפחת התורמים בארגון, אתי אבני, מ"מ מנכ"ל סאסא סטון, ובכירים מחברת Epson: ג׳וזף וואלו, מנהל Epson אפריקה וישראל, ירון פרץ, מנהל התחום העסקי ב-Epson ישראל אלי חזן, מנהל המכירות לשוק הקמעונאי מ-Epson ישראל ואליש פוקס, מנהלת השיווק של Epson ישראל. 

ארגון סאסא סטון פועל לשמירה על הרצף החינוכי של הילדים המאושפזים, מקים עבורם מרחבי למידה ומשלב בהם טכנולוגיות למידה מתקדמות, שאחד מהם פועל  במרכז הרפואי מאיר ובמסגרתו יכולים הילדים לצמצם פערים לימודיים. 

לדברי וואלו ל-Epson יש למעלה מ-40 שנות ניסיון בחינוך ובעבודה עם בתי ספר כדי, כשלאורך התקופה סיפקה החברה את הטכנולוגיה שתומכת בהוראה ובלמידה בצורה הטובה ביותר. ״חינוך לילדינו הוא השקעה בעתידם״, אמר וואלו.  ״אנו רוצים לעזור להבטיח שלכל ילד, ללא קשר למיקומו הגיאוגרפי או מצבו הכלכלי, תהיה הזדמנות שווה ללמוד. זו גם הסיבה מדוע החלנו בפרוייקט הנוכחי: אנו רוצים להשפיע גם על המדינות והקהילות ברחבי אזור אירופה והמזה״ת שאנו חיים ועובדים בו״. 

 

בגל התרומות הראשון, סיפר וואלו שהחברה חילקה כבר 800 מדפסות EcoTank לבתי ספר ובתי ספר בבתי חולים ב-7 מדינות באזור המזה״ת ואפריקה. המהלך הוא חלק משיתוף פעולה עם קרן הרווחה Usain Bolt Foundation של אחד האנשים היותר מוכרים ומוכשרים בספורט העולמי, יוסיין בולט, האיש והאגדה הספורטיבית שידוע בפעילותו לקידום מטרות חינוכיות. ״Epson ובולט, חולקים את אותה תפיסת עולם שרואה בנגישות לחינוך ולכלים טכנולוגיים מקדמי חינוך, כערך עליון. אנו שמחים שאנו יכולים לסייע לילדים לחלום בגדול ולהגשים את חלומם לעתיד טוב יותר״, אמר וואלו.

סוניה גומס דה מסקיטה, אמרה בטקס כי ארגון סאסא סטון, המקדם את תחום החינוך בבתי הספר שבבתי החולים ברחבי הארץ, שמח על ההזדמנות לשיתוף הפעולה המשמעותי עם Epson, שהתגייסה למשימת הקודש של קידום תחום החינוך והטכנולוגיה וצמצום הפערים הלימודיים לילדים המאושפזים. “התרומה תאפשר לנו  להמשיך ולפתח בצורה חדשנית ומתקדמת את תכנית הלימודים, ולהאריך את יום הלימודים לילדים המאושפזים."

בין העמותות הנוספות שייהנו מהתרומה, נמצאות עמותת ׳תפוח׳ שמקדמת חינוך טכנולוגי בפריפרייה החברתית והגאוגרפית בישראל, עמותת 'חינוך לפסגות', שיוצרת הזדמנות שווה להצלחה לילדים ונוער בעלי פוטנציאל למצוינות החיים בפריפריה באמצעות חינוך והעשרה וקרן אתנה, ששמה לה כמטרה להעצים את המורות ומורים בישראל ואחראית, בין השאר על מיזם ״מחשב נייד לכל מורה״ תזכה לתרומה של מקרנים שיותקנו במיזם ׳מעבדת הדמיון׳ של הקרן. את התמיכה בצד הטכני, תספק חברת טלקוד, מפיצה רשמית של Epson בישראל, שגם פועלת רבות עם אירגונים אלו ונרתמה לפרוייקט לתמיכה בכל הצדדים הלוגיסטיים. 

 

צלם וידאו ותמונה ראשית: דניל אסתריקין, FUNIA

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG