פרס מפעל חיים מטעם מגזין Installation הוענק לד"ר יוסף קרמר

דר יוסף קרמר Kramer Electronicsבטקס InstallAwards 2017 אשר נערך בסוף יוני השנה במלון Millennium Gloucester בקנסינגטון שבמערב לונדון, הוענק אחד הפרסים המשמעותיים ביותר בתעשיית ה-AV לד"ר יוסף קרמר, המייסד והבעלים של חברת קרמר  אלקטרוניקה.

בחלקו העיקרי של הטקס הוכרזו שלושת חברי היכל התהילה החדשים מטעם Install Awards כאשר תרומתו של כל אחד מהחברים החדשים מהווה קטגוריה בפני עצמה. הקטגוריה המשמעותית מבין השלוש הוא פרס מפעל חיים, המוענק לאדם אשר תרם משמעותית לתחום ה-AV במהלך חייו.

כאמור, הפרס בקטגוריה זו, עבור מפעל חיים לשנת 2017 הוענק לד"ר יוסף קרמר, מייסד קרמר אלקטרוניקה, אשר הודה באמצעות סרטון מוקלט לחברי הוועדה ולקהל האורחים, הפרס נתקבל בשמו על ידי בניו רביב וטל קרמר.

פרס מפעל חיים למייסד חברת קרמר

"במשך 36 שנים מהווה דר' יוסי קרמר השראה עבור עובדי חברת קרמר ולקוחותיה" מסר דוד מרגולין, סמנכ"ל השיווק. "נדיר לראות חברות כ"כ ותיקות ובסדרי גודל כמו חברת קרמר בהם המייסד של החברה ממשיך להוות רוח-חיה וגורם מוביל ומשמעותי גם בנושאי חדשנות. אנו וכלל עובדי החברה מברכים את דר' יוסי קרמר על הזכייה בפרס הייחודי הזה ומאחלים לו המשך הובלה ושנים רבות של פעילות מוצלחת".

במהלך טקס הענקת הפרס אמר עורך מגזין Installation פאדי בייקר (Paddy Baker: "מאז היווסדה, חברת קרמר אלקטרוניקה גדלה באופן קבוע, החברה פיתחה מספר עצום של טכנולוגיות חדשניות בתחום ה-AV במשך תקופת פעילותה והפכה את החיים לקלים יותר עבור מתכנני מערכות, חברות אינטגרציה ומשתמשים סופיים…חברת קרמר ממשיכה להוביל את התעשייה".

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG