ארגונים יכולים להרחיב בצורה חלקה את סביבת Nutanix ל-Microsoft Azure

ירון כהן - צילום ניב קנטור

נוטניקס, מובילה בתחום מחשוב בסביבת ריבוי עננים היברידית, הכריזה על הזמינות של שירותי הענן שלה Nutanix Cloud Clusters (NC2) ב-Microsoft Azure, והרחבת סביבת הענן ההיברידית שלה ל-Microsoft Azure.

עם הרחבת פתרון הענן של Nutanix ל-Azure, Nutanix מציעה תשתית אחודה יחד עם ניהול מאוחד לסביבות ענן פרטיות וציבוריות, כדי להאיץ את אימוץ הענן ההיברידי. הרחבת שירותי הענן של נוטניקס ל-  Azureמאפשר לארגונים לפרוס ולנהל את עומסי העבודה שלהם תוך אינטגרציה לרשת הווירטואלית הקיימת בחשבון הענן (VNET) של Azure, מה שמאפשר להם לשמור על מודל הפעלה פשוט ועקבי בין Azure ל-on-premises.

ארגונים יכולים להפיק יתרונות רבים מההיצע החדש: הם יוכלו כעת להפעיל עומסי עבודה בפתרון הענן של Nutanix על Azure ולנהל פעילויות ב- Azure מממשק הניהול של Nutanix. זה מאפשר ללקוחות להפעיל עומסי עבודה היברידיים בצורה חלקה על פני עננים פרטיים ב-Microsoft Azure ללא צורך לתכנן מחדש את ארכיטקטורת היישומים שלהם. התוצאה הצפויה היא תפעול IT מפושט ועקבי בעננים, אימוץ ענן היברידי תוך שעות והוצאות בעלות כוללת נמוכה יותר בהשוואה לפתרונות אחרים לפריסת ענן.

"לקוחות נאבקים במציאות של ניהול עומסי עבודה בעננים פרטיים וציבוריים, והאתגר הזה לא נעלם", אמר פול נאשאוואטי, אנליסט בכיר ב-The Enterprise Strategy Group. "הפתרון של Nutanix עם Azure נותן מענה לאתגרים מרכזיים שעמם מתמודדים ארגונים רבים על ידי מתן ניהול מאוחד בעננים עם יישומים, נתונים, ויכולת לניוד רישיונות."

עם יכולות התוכנה של Nutanix והיכולת למנף את כל היתרונות ב Microsoft Azure ניתן לספק ללקוחות הגנה על השקעתם ואפשרות להפעיל את עומסי העבודה שלהם בסביבת ענן היברידית. "ארגונים מאמצים מודל של ריבוי עננים היברידי כדי להתרחב בקלות מגבולות הארגון לענן הציבורי, לייעל עלויות עבור עומסי עבודה השונים ולהיעזר במודל מנוי גמיש", אמר רג'יב רמאסוואמי, נשיא ומנכ"ל נוטניקס. "שירותי הענן של נוטניקס על Azure מעניקים ללקוחותינו יציאה חלקה אל Azure, עם ניהול עקבי של יישומים ונתונים על פני סביבת מרובת העננים ההיברידית של הארגונים," אמר רמאסוואמי.

"בעוד שהענן הציבורי התגבש כהשקעה מכרעת לעסקים, לקוחות רבים צריכים להפעיל ולנהל עומסי עבודה בסביבות ענן ציבוריות ופרטיות", אמר סקוט גאת'רי, סגן נשיא בכיר, קבוצת ענן ואינטליגנציה מלאכותית במיקרוסופט. גאת'רי מוסיף כי "הזמינות של פתרון הענן של נוטניקס על  Azure, מספקת ניהול עקבי לתשתית של עסקים בענן, מפחית את זמן התגובה ברשת, ומגדיל את היעילות בהוצאות."

לקוחות יכולים גם ליהנות מהיתרונות ההיברידיים של Azure כמו גם מעדכוני אבטחה מורחבים כדי לשפר את העלות, האבטחה והיעילות בעבודה. לקוחות נוטניקס יוכלו להעביר את הרישיונות הקיימים שלהם לפתרון הענן של Nutanix ב-Azure או לחלופין לעבוד במודל לפי צריכה תוכנת/רישוי ה Nutanix דרך Azure Marketplace, מה שמאפשר תנועה חלקה בין עננים פרטיים לענן Microsoft Azure.

ירון כהן, מנהל צוות מהנדסי מערכות, נוטניקס ישראל: "לקוחות יכולים למנף את אשכולות הענן של נוטניקס ב-Azure על מנת לפשט ולייעל הליכים של התאוששות מאסון, תוך ביטול הצורך לתחזק אתר משני, על ידי ניצול היכולות של שימוש ב- Microsoft Azure במודל לפי צריכה על מנת לבצע התאוששות. יוכלו לבצע אינטגרציה מלאה לשירותים של-Microsoft Azure, תוך מינוף היישומים והכלים הקיימים ולבצע מיגרציה ומודרניזציה לענן היברידי אמיתי של מרכזי הנתונים על-ידי העברה קלה של היישומים והנתונים הקיימים שלהם כפי שהם, ללא  הליך יקר הגוזל זמן של ארגון להתאמות מחדש או שימוש בכלים חדשים."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG