מרכז רפואי גדול ומוכר ברוסיה, בחר לאחרונה לשדרג את ציוד האודיו-וידאו באודיטוריום הראשי שבו, המכיל למעלה מאלף מקומות ישיבה. כחלק ממערך השדרוג, בחרו במרכז הרפואי בפתרונות האודיו-וידאו של חברת טכום הישראלית, ביניהם, עמדת המרצה טקפודיום פריזנטר אשר תשלוט בכל האמצעים האור-קוליים באולם וכן במסכי כתיבה אינטראקטיביים.

עמדות מרצה של טכום במרכז רפואי ברוסיה

עמדת הטקפודיום פריזנטר של טכום, היא עמדת מרצה מעוצבת וקומפקטית המאובזרת במערכת הידראולית-חשמלית אשר מאפשרת התאמה מושלמת לגובה המרצה בלחיצת כפתור ועבודה רציפה – בישיבה או בעמידה. עמדת הפריזנטר הותקנה בתוך מעטפת עץ מיוחדת (עפ"י דרישות אדריכל הפרוייקט) המותאמת למראה העיצוב המרשים של האודיטוריום.

עמדות מרצה של טכום במרכז רפואי ברוסיה

עמדת הפריזנטר החדשה של טכום הינה בעלת יכולות מולטימדיה מובנות ושולטת בציוד האורקולי באולם: היא מאובזרת במסך מגע מולטי-טאץ', מחשב איכותי, מערכת הגברה, ובעלת יכולות שליטה על המקרן ומיתוג מקורות התצוגה.

בשולחן פאנל המשתתפים הותקנו חמישה מסכי כתיבה אינטראקטיביים, המאפשרים עבודה ישירות על גבי המסך באמצעות העט האינטראקטיבי. כך יכולים המרצים והמשתתפים לעבוד בצורה משולבת יחד עם המרצה מהפודיום ולקשר בין הדברים בצורה אינטואיטיבית.

עמדות מרצה של טכום במרכז רפואי ברוסיה

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG