הכל יודעים כי מספר חדרי ה-Huddle בארגונים הולך וגדל בהתמדה, מגמה זו יצרה צורך בפתרון Skype for Business מותאם אותו ניתן להטמיע ולנהל ברשת בצורה פשוטה וקלה. פתרון מסוג זה הוצג לאחרונה במסגרת אירוע ה-Ignite של חברת Microsoft, במהלכו חשפה חברת Crestron לראשונה את הפתרון שלה לחדרי Huddle אשר משלבים מערכות Skype for Business.

פתרון קרסטרון סקייפ פור ביזנס לחדרי ה-Huddle

מערכת ה-SfB Room החדשה של קרסטרון מאפשרת לארגונים לפרוס את פתרונות ה-SfB גם בחדרים קטנים בכל רחבי הארגון, תוך שימת דגש על חווית שימוש זהה בכל החדרים, ויכולת ניהול מרכזית. לפרטי המערכת באתר קרסטרון, לחצו כאן.

לדברי עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל טכני ופיתוח עסקי ב-Crestron ישראל, המערכת מצטרפת לפתרון ה-RL2 של החברה, מרחיבה את מגוון הפתרונות שלה בתחום, ומסמנת אותו כמשמעותי ומרכזי עבורה: "מערכת ה-SfB החדשה, יחד עם מוצרים חדשים נוספים שנחשוף לקראת ובמהלך תערוכת ה-ISE הקרובה, מסמנים את עולם ה-UC כסגמנט משמעותי ביותר עבור Crestron וכאחד ממנועי הצמיחה שלנו לשנים הקרובות. אין לנו ספק שפתרונות ה-UC הולכים לתפוס חלק הולך וגדל בכלל הארגונים, ו-Crestron תהיה שחקנית משמעותית גם בתחום זה, עם יתרונותיה היחסיים שיש לה לעומת המתחרים וביניהם כלי הניהול והניטור, הממשק האחוד וכדומה. ממערכות ה-RL2 ניתן להתרשם כבר היום במרכז התצוגה שלנו בכפ"ס. המערכות החדשות תוצגנה כאמור במהלך תערוכת ISE הקרובה באמסטרדם."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG