הודעה לעיתונות

חברת בנדא משיקה בישראל את הפעילות הרשמית של
G-Technologyהמובילה העולמית בפתרונות אחסון מקצועיים

החברה, שנבחרה כמפיצה הבלעדית של המותג בישראל, תציע מגוון פתרונות אחסון חיצוניים מתקדמים למשתמשים מקצועיים ופרטיים.   

חברת בנדא, מובילה ישראלית בהפצת מותגי טכנולוגיה חדשניים, מודיעה היום (ג', 27.6) על תחילת פעילות רשמית למותג האחסון המקצועי G-Technology, המציע מגוון עשיר של פתרונות אחסון חיצוניים לביצועים חזקים באמינות מרבית עבור משתמשי Mac ו- PC כאחד.

"העולם הדיגיטלי שלנו לא מפסיק לייצר תוכן דיגיטלי בנפחים גדולים שרק ילכו ויגדלו עוד" אומר אריאל אמור, מנכ"ל בנדא. ין אם מדובר בצילומי ווידאו 4K, בצילומי סטילס, במוסיקה או בשרטוטי אדריכלות של שכונה חדשה, מדובר בתוכן יקר מאוד עבור היוצרים שלו", הוסיף. "מגוון מוצרי G-Technology מאפשרים לנו להרחיב את מגוון הפתרונות העשיר שמציעה בנדא למשתמשים מקצועיים ופרטיים, גם בעולם זה".

חברת G-Technology הוקמה לפני כ- 15 שנים במטרה לספק פתרונות חדשניים לאופן שבו תוכן דיגיטלי נוצר, מאוחסן, משותף ונערך, לאורך כל תהליך העבודה. עם היצע גדול של מוצרים, שפותחו בשיתוף פעולה הדוק עם כמה ממותגי הטכנולוגיה המובילים בעולם, ביניהם Intel, Apple, Adobe ועוד, הפכה החברה לשם נרדף לאיכות בכל הנוגע לאחסון נכסים דיגיטליים יקרי ערך, הן בקרב משתמשים מקצועיים והן בקרב משתמשים פרטיים, במיוחד בתחום המוסיקה, עריכת הווידאו, הצילום והעיצוב.

במסגרת הסכם ההפצה הבלעדי, שנחתם בימים אלו, תשווק ותפיץ חברת בנדא בישראל את מגוון מוצרי החברה מהסדרות G-Speed, המיועדת לעבודה מהירה וחלקה, מקצה לקצה, בנפחים גדולים, סדרת G- Raid, המיועדת לשמש כפתרון גיבוי מתקדם ומאובטח, וסדרת G-Drive המציעה הרחבת נפח האחסון של המשתמש.

מוצרי G-Technology זמינים לרכישה בישראל החל מהיום, ברשת iDigital וברשתות ובחנויות המתמחות.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG