חברת ClearOne המייצרת פתרונות בתחום הוועידות, סטרימינג, שילוט דיגיטלי וכן תקשורת חזותית וקולית, השיקה פתרון חדש המכונה Versa 150. במרכז הפתרון, אשר מיועד בעיקר לחדרי האדל, Hub מרכזי המאפשר חיבור המחשב הנייד למסך ולרשת באמצעות חיבור USB בודד, הקרנה של מצגות והעשרה של חווית הוועידות מבוססות המחשב כדוגמת GoToMeeting, Skype for Business, WebEx וכן פלטפורמת הוועידות מבית ClearOne – Spontania.

"הרעיון של המערכת הוא הרבגוניות והורסטיליות", כך אמר ג'ייסון אמביון (Jason Ambion) מנהל מכירות קולבוריישן ו-UC Voice של החברה באזור צפון אמריקה. ג'ייסון ציין כי "באמצעות ה-Versa 150 ויישומי הוועידות המוכרים, ניתן ליהנות מחוויית אודיו ווידאו מקצועית עם רמקול ה-Chat ומצלמת ה-Unite PTZ המגיעים כחלק מהחבילה".

 

ה-Vera 150 כולל את הרכיבים הבאים:

  • יחידת רמקול ומיקרופון משולב – CHAT 150, בעלת מעבד שמע ClearOne HDConference.
  • מצלמת UNITE 150 בעלת יכולת צידוד, העלאה וזום המאפשרת שידור ווידאו באיכות 1080p, זום אופטי כפול 12 וזווית פתיחה רחבה.
  • Versa Hub- בעל חיבור USB 3.0 המתחבר למחשב הנייד או לרשת הארגון, שני מסכים, מצלמות PTZ, רמקולים משולבי מיקרופון ועוד אביזרים כדוגמת מקלדות ועכברים.

על מנת לקדם את פתרון הוועידות בענן מתוצרתה – Spontania – יחידת ה-Versa 150 כוללת מנוי לשנה המאפשר ליצור וועידה עבור עד 25 מתוועדים כאשר כל משתתף יכול להתחבר באופן הנוח לו באמצעות מחשב נייד, טלפון חכם ועוד.

חברת מולטיפוינט הינה המפיצה הרשמית של פתרונות ClearOne בישראל

 

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG