EPSON ו- SEGA חוגגות יחד את השקת משחק Sonic Frontiers

השקת משחק ההרפתקאות והאקשן החדש בו מככב סוניק, הקיפוד הכחול המהיר בעולם, תלווה במסע קידום של האצן המהיר בעולם – יוסיין בולט.  ״מי שרוצה לקחת את המשחקים שלו לרמה חדשה חייב להתחיל לשקול להחליף את הטלוויזיה שלו בפתרון ההקרנה שלנו", אומרים ב-Epson. 

יצרנית מקרני הקולנוע הביתיים והגיימינג, חברת Epson וחברת המשחקים SEGA ישתפו פעולה להשקת Sonic Frontiers  – משחק פעולה והרפתקאות חדש – מהלך שאמור ליצור את חווית המשחק האולטימטיבית בבית עבור קהל צרכני המקרנים של Epson. 

המשחק החדש מבוסס כמו קודמיו בסידרה על קיפוד כחול בשם סוניק שניחן ביכולת לרוץ במהירות על-קולית כשהפעם, כמו בעבר עליו להציל את העולם תוך כדי שלל הרפתקאות מסמרות שיער (וקוצים). מי שנבחר לקמפיין קידום המכירות העולמי של המשחק ב׳עולם האמיתי׳,  שירוץ ברשתות החברתיות ובערוצי המכירות של Epson, הוא לא אחר מהאיש המהיר בעולם והפרזנטור של חברת Epson, האצן האולימפי יוסיין בולט.

"אנחנו לא יכולים לחשוב על דרך טובה יותר להפגין את היכולות של המקרנים החדשים שלנו מאשר שותפות עם SEGA להשקת המשחק Sonic Frontiers", אומר יעקב (קובי) כהן, מנהל תחום מקרנים ב-Epson ישראל. "עבורי, כמי שגדל על המשחקים של סוניק, כמו עבור רבים אחרים, הקיפוד הוא שם נרדף לפעולה מהירה, צבעונית ובהירה שמתאימה למקרנים שלנו בצורה מושלמת. מי שרוצה לקחת את המשחקים שלו לרמה חדשה חייב להתחיל לשקול להחליף את הטלוויזיה שלו בפתרונות ההקרנה שלנו". 

 
EPSON

לפני מספר שבועות השיקה Epson סדרת מקרני קולנוע בייתים חדשים, בינהם ה-EH-LS800 וה-EH-TW6250. המקרנים שמיועדים להעביר את חוויית המסך הענק אל הדירות הפרטיות, מסוגלים להקרין את המשחק החדש ברזולוציית 4K PRO-UHD ומספקים לגיימרים חוויה חסרת תחרות. הם מציעים תגובתיות מהירה במיוחד שמאפשרת לקחת את השחקנים למסע עולמי רצוף תעלומות מסתוריות, אקשן והרפתקאות בנופים צבעוניים המתחלפים מהר – רקע מושלם ליכולות של המקרנים.  

את סדרת המקרנים החדשה, המהווים את הראשונים בסדרת מקרני הסופר אולטרה טווח קצר (super-ultra-short-throw) ניתן למקם ממש בצמוד לקיר (עד מרחק של 2.3 ס״מ מהקיר) והיא מספקת שילוב של בהירות יוצאת דופן, איכות תמונה מעולה וגמישות צפייה המושגת באמצעות טכנולוגיית מקור אור לייזר של Epson. המקרנים שיכולים בקלות גם להחליף את הטלוויזיה הביתית (הם כוללים את ה-AndroidTV המובנה), קלים ביותר  להתקנה ומספקים גודל תמונה שנע בין 80 אינץ׳ עד ל-150 אינץ׳. להשלמת החוויה יש בהם מערכת סאונד מובנית של YAMAHA, כך שלא צריך להוסיף מערכת שמע חיצונית.

במהלך אירועי ההשקה המשותפים Epson תציע ללקוחותיה לזכות בעותק של המשחק Sonic Frontiers. כדי לזכות כל שצריך הוא לעקוב אחר ערוצי המדיה החברתית של החברה ולהמתין להנחיות. 

המשחק החדש זמין כבר מעתה עבור המערכות הבאות: 

PlayStation5, PlayStatio®4, Xbox Series X|S, Xbox One, the Nintendo Switch כמו גם ערוץ Steam. 

 
EPSON
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG