מה משותף לאנשי סאונד, יוצרי תוכן, לקוחות מובילים, חברות אינטגרציה ויועצים? כולם נפגשו באירוע בוטיקי שערכה AVCOM יחד עם SONY בתל אביב. 

מעט חברות מסוגלות לגרום ל 250 אורחים להרגיש 'בוטיק' באירוע שנתי שנערך בערב יום חמישי באחד האזורים הצפופים בישראל. AVCOM היא אחת מהן וזה מתחיל מהמקום עצמו- ה DHA שכולו דגש על א.נשים, ממשיך בתצוגת תכלית יצירתית הממחישה את התפישה הטכנולוגית, סבבי הקרנה של קטעים מטופ-גאן, ומסתיים ברמת הממשק האנושי של ספקית הטכנולוגיות ושותפתה SONY. 

הכל קשור, הכל מחובר

כבר בכניסה ניתן היה להתרשם מפתרונות SONY חדשים כדוגמת מסך ענק עליו שודר וידאו חי ממצלמות שנפרשו באתר, וחדי העין יכלו להבחין ב-Edge Analytics, הפלטפורמה של Sony לעולמות הפקת התוכן הארגוני שהיתה באוויר. אתר האירוע, ה DHA בפלורנטין נבחר לאחר שתוכנן לקבלת אקוסטיקה מושלמת לצד חווית קולנוע שתגרום לצופה לראות, לשמוע ובעיקר להרגיש. על עומק החוויה אחראי דודו חוג'ה. 

צילום - ארי אופנהיים

שיא הרגש עם SONY

בחדר הקרנה שנבנה במיוחד, חוו האורחים את ה-VPLXW7000ES, מקרן הקולנוע הביתי החדש מבית Sony, שהציג קטעים מתוך שוברי קופות עליהם חתומה החברה. ניקוס אלקסידיס (Nikos Alexiadis) הציג באמצעות קטעי הווידאו את החידושים האחרונים כשמושגים ונתונים טכנולוגיים כמעט ולא נשמעו. SONY רוצה לגעת ברגש ובחוויה ויש לה אפילו שם לזה – Sony-Emotion.

מהבית למשרד ובחזרה

יואב גן מור, מנהל חטיבת המולטימדיה ב AVCOM, שיתף על החוויה שהמארחת רצתה להשיג עבור האורחים; המחשה מקסימלית של 'שרשרת אספקת התוכן' שתגיש את התוכן "נאמן יותר למקור ולייצר לך את הרגש האמיתי של אותו יוצר תוכן". 

"היה חשוב לנו להביא את האנשים דווקא לכאן, עם המצלמות שלנו והברואדקאסט ששידרו כאן לייב, עם המיקרופונים שהביאו את הסאונד, אל הבית, אל אותו חלל בבית שבו אתה פוגש את התוכן…" 

גן מור התייחס להפרדה שיש בין המוצרים המקצועיים לבין אלה של התחום הביתי ושיתף ש AVCOM אינה רואה את ההפרדה הזו אלא מאמינה שמדובר באתגרים משותפים מול המשתמש בין אם בבית או בעבודה. בשני המקומות/החוויות הוא צריך לשמוע ולראות טוב ובאותה רמה: "אין באמת הפרדה בין הביתי למקצועי, יש הפרדה שיווקית, אבל טכנולוגית- הטכנולוגיה הולכת מהמקור עד אלינו הביתה והיא עוברת בכל הצינורות האלה". 

גן מור סיכם בפניה לשותפים מחברות הייעוץ והאינטגרציה: "כל אחד יכול לבוא אלינו, להתייעץ ולקבל מענה החל מרמת התכנון ועד הביצוע של כל התהליכים והחלקים בפאזל הזה, ולהרגיש בטוח שהוא ייתן פתרון מושלם ללקוח שלו". 

 
צילום - ארי אופנהיים

בנימה אישית

לא פשוט לבלוט בעולם הטכנולוגיה, בטח לא בתחומי האודיו וידאו והמולטימדיה בהם יש שפע של פתרונות. הבידול בעידן הנוכחי נעשה לרוב באמצעות קפיצת מדרגה טכנולוגית משמעותית או עם פיתוח פיצ'ר ייחודי אולם אלה נענים ביישור קו ואף יצירת רף חדש על ידי התחרות. הבידול של AVCOM מבחינתי הוא היכולת שלה לספק את אותה תשומת לב לכל שלב בכל פרויקט כאילו הוא השלב היחיד והחשוב ביותר. אתם רוצים ספק כמו AVCOM. 

צילום - ארי אופנהיים
צילום - ארי אופנהיים
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG