"ציוד היקפי שנבחר בקפידה ונעשה בו שימוש נכון יכול לסייע בצמצום עלויות, בהפחתת צריכת האנרגיה ופליטת פחמן דו-חמצני, ובשיפור ההשלכות בדרכים רבות – החל בשיפור הקיימות וזרימת העבודה, ועד לצמצום פרצות לנתונים ושעות עבודה מבוזבזות." סקר חדש מראה את ההשפעה הרבה של טכנולוגיות הדפסה ומקרנים על העבודה השוטפת וגם על איכות הסביבה.

EPSON

כ-94.35 מיליון מדפסות נמכרות ברחבי העולם בכל שנה, שלא לדבר על סורקים, מקרנים וציוד IT היקפי אחר. מדובר בשוק עם היקף מדהים. כמעט לכולנו יש גישה לפחות לאחד מאלו בבית, בעבודה או במסגרת חינוכית. ובעוד אנו מכנים את פריטי הטכנולוגיה הללו "היקפיים," הם רחוקים מלהיות שוליים. הם מאפשרים זרימת מידע, תומכים בשיתופי פעולה ולמידה, מאפשרים מתן עזרה ומסייעים בניהול השירותים הציבוריים שלנו. כעת, דוח חדש בשיתוף חברת Epson יצא לחקור את האתגרים, ההזדמנויות וסדרי העדיפויות בניהול ציוד IT היקפי, תוך בחינת היבטים ומגמות מרכזיים בתחום טכנולוגיית המידע. המחקר המקיף נערך בקרב מגוון תעשיות ומדינות מרכזיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה.

הדו״ח מציין כי עלויות האנרגיה מטפסות, הצורך בקיימות מתרחב, התקנות מתהדקות והציפיות גדלות מעובדים, תלמידים וסטודנטים. "האופן בו פועלת מדפסת אחת לא יחולל הבדל גדול בפני עצמו, אבל תכפילו אותו ב-94.35 מיליון מדפסות שנמצאות בשוק והוא יוכל לחולל הבדל עצום," אומר יושירו נגאפוסה, נשיא Epson אירופה. "ציוד היקפי שנבחר בקפידה ונעשה בו שימוש נכון יכול לסייע בצמצום עלויות, בהפחתת צריכת האנרגיה ופליטת פחמן דו-חמצני, ובשיפור ההשלכות בדרכים רבות – החל בשיפור הקיימות וזרימת העבודה, ועד לצמצום פרצות לנתונים ושעות עבודה מבוזבזות."

למרות ש-63% מהמשיבים רוצים להפחית את עלויות האנרגיה ורבים (54%) אומרים שמדפסות הזרקת דיו יעזרו להם לעמוד ביעדי הפחתת העלויות שלהם, רק חמישית (19%) מכלל המדפסות בשוק הן מדפסות הזרקת דיו, מה שמראה הזדמנות מוחמצת שכן מדפסת הזרקת דיו יכולה להפחית את צריכת האנרגיה בשיעור של עד 90% בהשוואה למדפסות לייזר. 

 
מימין - יושירו נגאפוסה (קרדיט אפסון) ירון פרץ (קרדיט דוניצה)

לטכנולוגיות מידע היקפיות יש גם השפעה ברורה על מגזרים קריטיים בשוק. שלושה רבעים מהמשיבים (76%) סוברים שהדיגיטליזציה באופן כללי תעמוד בראש סדר העדיפויות בשלוש השנים הקרובות, כאשר 74% מתוכם אומרים שהיא מגדילה את הצורך בטכנולוגיית סריקה חדשה. בתחום הבריאות לדוגמה, יותר ממחצית (55%) מהמשיבים מודים כי כשלים בתהליכים שלהם הובילו לאובדן או לתיעוד לא נכון של נתונים או מסמכים במהלך 12 החודשים האחרונים. הם עצמם מאבדים כמעט יום עבודה שלם (7 שעות) בכל חודש עקב ציוד IT לקוי שמונע מהם לבצע את עבודתם. במגזר הציבורי, קרוב לשני שליש (65%) סבורים כי היכולת לסרוק רשומות ולהפוך אותן לדיגיטליות מוכרת כפתרון הטוב ביותר לאבטחת נתונים בארגון. 

"מהמחקר עולה בבירור כי לציוד היקפי יש תפקיד מרכזי. בבחירה ובשימוש נכונים הוא יכול להפחית שימוש באנרגיה, פליטת פחמן דו-חמצני ועלויות, ולמנוע מאנשים לבזבז שעות בדרכים לא יעילות," אומר ירון פרץ מנהל התחום העסקי, Epson ישראל. "הגיע הזמן שכולנו נסתכל על הטכנולוגיה שסביבנו ונחשוב כמה מרכזית היא יכולה להיות בצורת החיים שלנו. על מנהלים לזכור כי שינויים קטנים בארגון שלם יכולים להביא להבדלים עצומים. בהקשר זה, ציוד היקפי כבר אינו נמצא בשוליים. הוא ממלא תפקיד מרכזי בפתרון חלק מהאתגרים הגדולים ביותר העומדים בפנינו כחברה." 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG