ה-Videobar ™ VB1, מערכת מקצועית לשיחות ועידה ופגישות ב'עבודה המודרנית'. פתרון all-in-one למגוון חדרי ישיבות מבית BOSE ארצות הברית.

BOSE

רבים מאיתנו מכירים את BOSE כחברה בעלת מוניטין בתחום האודיו המקצועי, אותה איכות צליל שהאח הגדול הושיב אותנו לשמוע ולהתאהב. לאחרונה רוצה היצרנית הוותיקה להיות חלק מהשגרה שלנו, עם פתרון ה-All-in-One אשר מביא איכות סאונד ייחודית (sound signature) והפנומנלית שלה, בשילוב עם מצלמת 4K Ultra-HD, מציעה Bose מענה לאזורי פגישות ייעודים, החל ממרחבים לפגישות צוות ועד לחדרים בגודל 6 על 6.

עיצוב יוקרתי ונקי

ה-VB1 כולל עיצוב אלגנטי, בעל פרופיל יפהפה המשלים כל סביבה. רוחב הצדדים הדקיקים שלו 686 מילימטר, גובהו 48 מילימטרים, עומקו 96 מילימטרים ומשקלו 2.5 ק"ג בלבד. עם ה-VB1 לא תזדקקו לכבילה מורכבת עבור ציוד אינטרנט, רמקולים בתקרה ומצלמות בכל פינה בחלל והוא עושה שימוש במספר טכנולוגיות כדי להבטיח שכל משתתפי השיחה יוכלו לתקשר זה עם זה ביעילות רבה.  

 
Credit MS - Bose

חומרה, קישוריות ויכולות עיקריות

  • USB Type-C®
  •  Wi-Fi
  • 1 Gbps Ethernet
  • קישוריות Bluetooth
  • יציאת HDMI
  • כניסת aux 3.5 מ'מ (1/8 אינץ') 
  • מחבר שני פינים בתקן יורובלוק (Euroblock), שכאשר הוא יופעל, ישתיק את הפלט של ה-VB1. חיבור למערכת אזעקת האש של הבניין.

video - Bose website

אפשרויות חיבור באמצעות USB, Bluetooth, WIFI או כבל רשת ישיר לכל לתשתית קיימת, הופך את התקנת ה-VB1 למהירה ביותר ובנוסף מאפשר עדכונים, ניהול וניטור מרחוק ופתרון תקלות בקלות אבל זה לא הכל – כניסת הבקרה היא חיבור בלוק בן שני פינים שכאשר הוא מופעל הוא משתיק את הפלט של ה-VB1, דמיינו שזה מחובר למערכת אזעקת האש של הבניין. 

 

מצלמת 4K Ultra HD

מצלמת 4K Ultra HD מעלה את רף איכות התמונה, קבלת צבעים, הניגודיות והחדות ומספקת חוויה מעולה. גם המשתתפים המרוחקים יוכלו להרגיש שהם קיימים, נראים ונשמעים בכל פגישה. בנוסף, באמצעות שדה ראייה פנורמי נרחב וטכנולוגיית מסגור אוטומטית, משתתפים יוכלו לנוע בחופשיות מבלי לדאוג להיות מחוץ לטווח הראייה. 

 

המצלמה מתאימה לחללים בעומק של עד שישה מטרים, ועם הגדרת פרה-סט לחיישן המצלמה ב-5X זום. זה מאפשר למשתתפים מרוחקים לקרוא טקסטים קטנים במהלך השימוש בפתרון.

Bose

יותר דינאמיות יותר קריאטיביות

מחווני הפאנל הקדמי המקיפים את המצלמה, מודיעים למשתתפים בחדר על מצב השתקת מיקרופון וצימוד לבלוטות'.  השלט החכם המצורף, מספק גישה לפונקציות אלו כמו גם להגדרות עוצמת הקול והמצלמה. הפאנל כולל בנוסף פס תאורה כדי להציג סטטוסים שונים ולספק משוב למשתמשים כמו למשל כאשר שיחה פעילה או כאשר עוצמת הקול מאוזנת. 

שישה מיקרופונים להיגוי אלומה דינמי

6 מיקרופונים ורמקולים מותאמים אישית, המתמקדים באופן פעיל בקולות במרחק של עד שישה מטרים, כדי לספק חווית אודיו אופטימלית למשתתפים המרוחקים. המשמעות: 

 

  • אין צורך במיקרופונים נוספים על השולחן או בתקרה.
  • טכנולוגיות ביטול רעשי הרקע וההד המותאמת במיוחד לחדרי ישיבות ושיחות ועידה.
  • אזורי החרגה המוגדרים על ידי המשתמש מסייעים למזער רעשים לא רצויים.
  • השמעת קול ברורה וצליל הממלא את החדר. מועברים באמצעות שני מתמרי Racetrack (סטנדרט טכנולוגית הסאונד המתקדם ביותר בעולם) כל אחד מופעל על ידי מגבר 20 וואט ייעודי כדי לספק פיק של 89 דציבל max SPL. 

הטכנולוגיה הזו מאפשרת ל- VB1 לספק כיסוי סאונד ברמה פנומנלית על פני 180 מעלות, המשמעות היא שלא משנה כמה רחוק או קרוב משתתפי הפגישה יישבו, עוצמת הקול תשמע באופן ברור ומאוזן ואף אחד לא יפספס דבר.

ה-VB1 עובד עם Microsoft Teams, Zoom, Google Meet ועוד, ומביא ביצועי וידאו ואודיו משופרים לפלטפורמות Unified Communications פופולריות

Bose

לסיכום

אין ספק שהוידאו בר המקצועי של חברת BOSE מספק מענה מעולה עבור חללי עבודה מודרניים ושיחות ועידה איתו תוכלו להשיג תמונה ושמע באיכות של אולפן. אז בין אם בין אם מדובר בשיחה מהירה לפתיחת היום או בהדרכה בשעות הצהריים, ה- VB1 הוא חלק מאיכות הפעילות שלכם.   

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG