דו"ח שפורסם לאחרונה ע"י אינפוקום מעריך את שוק ה- Pro AV במזרח התיכון בשנת 2016 בסכום של 2.76 מיליארד דולר המהווה עליה של 76% אחוזים לעומת שנת 2012.אינפוקום דובאי 2 2015 MEA InfoComm

על פי הדו"ח, מובילות מדינות המפרץ העשירות את הביקושים לטכנולוגיות אודיו וידאו מתקדמות, זאת לקראת אירועי ענק בינ"ל הצפויים להתקיים באזור בשנים הקרובות. אירועים בינ"ל גדולים אלו, כגון World Expo שייערך בדובאי בשנת 2020 וגביע העולם בכדורגל (FIFA World Cup)  שייערך בקטר השכנה בשנת 2022, דורשים טכנולוגיות אודיו וידאו מתקדמות. הפיתוח וההשקעה במלונות, מרכזי בידור ובילוי, נמלי אוויר וים לטובת קליטה המונית של מבקרים ותיירים רבים הצפויים לפקוד את האירועים הללו, מהווים גם הם זרז לרכישה והטמעה של טכנולוגיות מידע, תקשורת, ואודיו וידאו שם.

נסיונן של הממשלות המקומיות להקטין את תלותן בתעשיית הנפט מביא להשקעת משאבים רבים בהכשרה מקצועית של עובדים במגוון תחומים ותעשיות כצעד מנע לגיוון הכלכלה. מדיניות זו מביאה להשקעת והטמעת טכנולוגיות AV מתחום ה-Education אם לצורך הכשרה מקצועית, הדרכה ובניית מאגרי ידע ותוכן.

 

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG