קונטרסט סקיוריטי, מובילה עולמית בתחום בדיקות אבטחת מידע לקוד ואפליקציות, הודיעה על מינוי רם יוניש להוביל את תחום שיתופי הפעולה והרכישות של החברה ב –  EMEA עם התמקדות בישראל. במקביל לתפקידו החדש יוניש ימשיך לנהל את פעילות Contrast Security בישראל. 

רם יוניש צילום רמי זרנגר

 יוניש הוא אחד משלושת המייסדים של קלאוד-אסנס, שנרכשה על ידי קונטרסט לפני כשנה וחצי.

קונטרסט סקיוריטי, חברת אבטחת המידע היחידה המציעה פתרון אבטחת מידע לאפליקציות מקצה לקצה,  החל מסביבת הפיתוח, דרך זיהוי חולשות בתהליך ה- CI/CD וכלה בזיהוי ועצירת התקפות בייצור (פרודקשן) מרחיבה את פעילותה בישראל ומחפשת הזדמנויות מעניינות בשוק המקומי.

החברה המחזיקה מרכז פיתוח בישראל, המבוסס על הרכישה של קלאוד-אסנס מידי שלושת המייסדים הישראלים: טל מלמד, איתי רוזנמן ורם יוניש, אשר מתמקד בפיתוח פתרון אבטחת מידע בעולמות הענן (Cloud native security), מזהה הזדמנות ייחודית בשוק בכלל ובישראל בפרט לשיתופי פעולה טכנולוגיים ולרכישות של חברות בעולם התוכן הרוולנטי.

״אנחנו מזהים הזדמנות נדירה ומוכנות של השוק לחבר בין פתרונות משלימים ולהביא יותר ערך ללקוחות שלנו מחד ובנוסף לרכוש טכנולוגיות שיעשירו את היכולות של הפלטפורמה שלנו. ישראל הינה המרכז המוביל בעולם לחדשנות טכנולוגית בעולמות ה- Cloud security וזה בדיוק הסגמנט שמעניין גם אותנו״, אמר רם יוניש.

״רם יוניש, אשר שימש במספר תפקידי ניהול במטריקס במשך כ – 11.5 שנים, ייסד ומכר שתי חברות סייבר בשנים האחרונות, מעורב באופן פעיל מאוד באקו סיסטם של הסטארטאפים בישראל  וחבר בפורום הישראלי למנהיגות –  ILF, הוא האיש הנכון, בזמן הנכון ובמקום הנכון לתפקיד הזה ואנחנו שמחים מאוד שהוא חלק מאיתנו״, הוסיף בן גודמן, סמנכ״ל בכיר ומנהל תחום השותפויות והרכישות בחברה".

רם יוניש צילום רמי זרנגר

 אודות Contrast Security

חברת קונטרסט סקיוריטי (Contrast security) מספקת את פלטפורמת אבטחת היישומים החדשנית והמקיפה ביותר בתעשייה כיום, תוך הסרה של מחסומי אבטחה והעצמת היכולת של ארגונים לכתוב ולשחרר קוד מאובטח מהר יותר. באמצעות שימוש בקוד מוטמע (Code instrumentation), הפלטפורמה של קונטרסט מזהה אוטומטית חולשות ונקודות תורפה כבר בשלבי כתיבת הקוד, מבטלת התראות שווא ומספקת הנחיה מוכוונת-הקשר לתיקון קל ומהיר של הפגיעויות שנמצאו. פעולה זו מאפשרת לצוותי היישום והפיתוח לשתף פעולה ביעילות רבה יותר, תוך האצת פעילויות של טרנספורמציה  דיגיטלית. זו הסיבה לכך שיותר ויותר ארגונים מובילים מהמגזר הפרטי והציבורי הגדולים ביותר בעולם סומכים על קונטרסט בנוגע להרחבת ההגנה בייצור ולאבטחת היישומים שלהם שנמצאים בתהליכי הפיתוח. קונטרסט סקיוריטי רכשה בסוף שנת 2020 את חברת קלאוד-אסנס אשר פיתחה פתרון בדיקות אבטחה בסביבת ענן ובעקבות רכישה זו החל לפעול בישראל מרכז פיתוח. לאחרונה הקימה החברה גם פעילות מכירות בישראל בשיתוף פעולה עם מטריקס.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG