הקמפיין המקיף החדש בן 12 החודשים יתרחב למוצרים נוספים ויופעל בשווקים נוספים. בולט: ״הקמפיין הקרוב כולל הטסה של שטיח מעופף, גיחה מתחת לספות, תרגול יוגה, בישול ולהטוטי זריזות ידיים. הדפסה מעולם לא הייתה מהנה יותר…״

Epson והאלוף האולימפי ואגדת הספורט יוסיין בולט ימשיכו במשימתם המשותפת להפיץ את בשורת ההדפסה ללא מחסניות דיו לשימוש במשקי בית ובעסקים קטנים למשך 12 חודשים נוספים. בולט ויצרנית המדפסות היפנית הודיעו על חתימת חידוש ההסכם בין המובילה הגלובלית בהדפסה לאצן המיתולוגי. לאור הצלחת הקמפיין בשנה שעברה, בולט, האדם המהיר ביותר בעולם, יככב פעם נוספת כפרזנטור של EcoTank מבית Epson בקמפיין מקיף לקידום המדפסת החסכונית של החברה. הקמפיין החדש, שיכלול גם את הזירה הישראלית, יתרחב במטרה לכלול עוד מהמוצרים של Epson, כולל מקרני קולנוע ביתי, מדפסות מקצועיות בפורמט רחב, סורקים עסקיים ומדפסות תוויות.

למעלה מ- 75 מיליון אנשים כבר ראו את בולט מככב לצד EcoTank של Epson בפעילות של שנה שעברה. הקמפיין, שכלל פרסומות בטלוויזיה, בשלטי חוצות, בפלטפורמות מקוונות, בנקודות מכירה, במדיה החברתית ובפעילויות יחסי ציבור, עזר להבטיח ש- Epson תשמור על מעמדה כספקית המובילה בעולם של מדפסות עם מיכלי דיו. למעשה, יותר מ- 70 מיליון מדפסות EcoTank נמכרו ברחבי העולם מאז יציאתן לשוק בשנת 2010, ו- 8 מכול 10 מדפסות עם מיכלי דיו שנמכרו באירופה, הן מתוצרת Epson.

בקמפיין החדש, שיעלה לאוויר בהמשך החודש יככב בולט, בעל שמונה מדליות הזהב, בתוכן קליל יותר שיוצג בנקודות מכירה, בפלטפורמות מקוונות, במדיה החברתית ובשלטי חוצות. 

יוסיין בולט עצמו מסר: "מאוד נהניתי ב- 12 החודשים הראשונים לעבודתי עם Epson. במהלך הקמפיין הקרוב,  שכבר צולם, חוויתי בו כל מיני חוויות שונות, כולל הטסה של שטיח מעופף, גיחה מתחת לספות, תרגול יוגה, בישול, להטוטי זריזות ידיים ואפילו היפוך בקבוקים! הכול ייחשף עם השקת הקמפיין, אבל דבר אחד אני יכול להגיד כבר עכשיו – הדפסה מעולם לא הייתה מהנה יותר."

בדרכו המיוחדת, בולט ידגים שבאמצעות מדפסות EcoTank של Epson, אפשר פשוט 'למלא ולשכוח' וליהנות מהדפסה ללא הטרחה הכרוכה במחסניות דיו למשך עד שלוש שנים  ומחיסכון של עד 90% בעלויות ההדפסה. המדפסות מבטלות את הטרחה הכרוכה בשימוש במחסניות דיו, ומגיעות במקום זאת עם מכלי דיו בקיבולת גבוהה. סט אחד של בקבוקי דיו הוא שווה-ערך ל- 72 מחסניות דיו, ויכול לאפשר למשקי בית עסוקים ולמשרדים קטנים ליהנות מהדפסה בעלות אולטרה נמוכה לדף.

בהתייחסותה לשותפות, אמרה מריה איגלינג (Maria Eagling), מנהלת השיווק ב- Epson Europe: "יכול להיות שאנשים לא רואים במדפסות או במוצרי טכנולוגיה צרכנית אחרים תחום מעניין, אבל יוסיין בולט באמת עוזר לנו להפיח חיים בפתרונות שלנו להדפסה בעלות נמוכה, בדרכים מרתקות ובלתי נשכחות. המשוב שקיבלנו מלקוחות, והתוצאות הנפלאות שראינו מהפעילות עד כה, מאשרים שבולט הוא באמת השותף המושלם עבורנו, והוא גורם ליותר ויותר אנשים להבין שהדפסה לא תלויה רק במחסניות. כבר קשה לנו לחכות עד שנשתף את התוכן החדש שיצרנו, ואני משוכנעת שכולם ייהנו לצפות בו."

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG