גלריות, מוזיאונים ומרכזי מבקרים מובילים ברחבי העולם גילו את יתרונותיהן של טכנולוגיות האודיו וידאו והמולטימדיה, ובתוכן את יכולות קירות הוידאו, אשר מאפשרים תערוכות מתחלפות ויישומים שונים ומגוונים לסביבות הנדרשות ליצירתיות ועניין כמוזיאונים. יישומים שונים כמו אינטראקטיביות, פסיפס וידאו, אוטומטיזציה, לצד יכולות תאורה ובהירות המתאימים לכל מיקום ותנאים, מאפשרים למתכננים גמישות רבה ושליטה מקסימלית על התצוגות השונות.

אספנו עבורכם מקבץ מימושים מעניינים לקירות וידאו ממוזיאונים נבחרים ברחבי העולם, אשר הצליחו לממש את הטכנולוגיה בצורה יוצאת דופן על מנת לעורר את סקרנותם של המבקרים במקום ולייצר עבורם חוויה אינדיבידואלית מהפנטת.

1) מוזיאון קליבלנד לאמנות בת זמננו באוהיו, ארה"ב, מאפשר חוויה אינטראקטיבית בה המבקרים יכולים לדפדף בין יצירות אמנות מתקופות שונות על גבי קירות הוידאו, לשתף ולשמור אותם לטאבלטים, זאת לצד חוויית גיימינג מסוגים שונים לצעירים ולמבוגרים כאחד, אשר מאפשרת למבקרים לבנות יצירות אמנות משל עצמם על בסיס יצירות קיימות באמצעות מסכים אינטראקטיבים בעלי מצלמות וחיישנים מתאימים.


2) תערוכת וידאו אינטראקטיבי של הכנסייה האורתודוקסית ברוסיה, אשר נערכה במוזיאון Manege במוסקבה, מציגה מידע אודות הכנסייה ברחבי העולם בחוויה המשלבת מקרנים, קירות וידאו, טאבלטים, עמדות שילוט ומידע חכמות, אפליקציה למכשירים חכמים ועוד, ומאפשרת למבקרים לחוות את הכנסייה בצורה אינטראקטיבית ומודרנית ביותר.

3) במוזיאון דנבר לאומנות (DAM) בקולורדו, ארה"ב, הוצבו קירות וידאו בצידו החיצוני של המבנה המרשים, המאפשרים הוצאת האמנות אל החלל הפתוח.

4) 12 מסכי  FHD היוצרים קיר וידאו בתצורת פסיפס במוזיאון National Geographic בוושינגטון, ארה"ב, מימוש תצוגה מדהים של צילום איכותי להפליא.

5) מוזיאון מועדון הכדורגל ברצלונה (FC Barcelona) הוא המוזיאון השני הפופולרי ביותר בספרד עם כ-1.2 מיליון מבקרים מדי שנה. המוזיאון, אשר הוקם כבר בשנת 1984, מעניק לאוהדי הקבוצה הפופולרית חוויה היסטורית ואינטראקטיבית באמצעותה יכולים מעריצי המועדון לחקור את ההיסטוריה של הקבוצה, שחקנים, פרסים, משחקים ועוד באמצעות קירות וידאו אינטראקטיביים עם ממשק משתמש ידידותי ומהנה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG