פתרונות באיכות 4K60 4:4:4 עבור קירות וידאו גדולים הופכים תקשורת חיונית למהירה, פשוטה ומאובטחת יותר מאי פעם.

שי יניב, סמנכ"ל מוצרים ופתרונות בקרמר (תמונה - קרמר)

קרמר, החברה המובילה באספקת פתרונות אודיו-וידאו לתחום המקצועי, מכריזה היום על תוספת לסדרת בקרי קירות הווידאו האיכותיים מסדרת ה VW- ה VW-9 וה-VW-16. הבקרים החדשים מפשטים תהליך פרישת וידאו בודד או מספר תכנים שונים על גבי קירות וידאו בקנה מידה גדול, על ידי העלמת הצורך ביחידה פרטנית לכל מסך או תשתית רשת AV מסובכת. מדובר בפתרון המקטין באופן משמעותי את עלות פרישת קירות וידאו גדולים והוא מיועד למגוון רחב של יישומים במגזרי התאגידים, קמעונאות, מלונאות, תחבורה, בידור, ממשל וצבא.

בקר ה VW-9, המיועד לקירות וידאו 3X3, הינו בעל 10 יציאות, דבר ההופך אותו לגמיש ואידיאלי. מטריצות קיר וידאו הכוללות עד 10 צגים שונים, כגון תצורות 2X5,4×2, 3×3 ועוד. 

בקר ה VW-16 הינו בעל 16 יציאות וניתן לנהל באמצעותו קירות וידאו של עד 16 צגים.

מנהלי ההתקנים כוללים יכולת עיבוד וידאו ברזולוציה מקסימלית של 4K60 4:4:4 ותומכים במיתוג הוידאו וחילוץ מקורות השמע, תכונה המוסיפה גמישות בשימוש האודיו במרחב הקיים בצורה אינטואיטיבית. בנוסף, כל אחת מהיחידות מאפשרת חיבור של עד ארבעה תכני וידאו נוספים והצגתם בצורה דינאמית במקביל על קיר הווידאו ואף מאפשרת תצורות מסך כדוגמת: תמונה בתוך תמונה או הצגת מספר מקורות שונים בו זמנית. ניתן להתקין אותם בכל תצורה ריבועית, מלבנית או מוארכת והם מתאימים ליישומים שונים, משילוט דיגיטאלי בשדה תעופה ועד לקניונים, מרכזי שליטה ובקרה ועוד.

 
VW-9-16

כל יחידה מגיעה עם ספק כוח משני לטובת יתירות ולמעשה מבטיחים ללקוח ראש שקט עם מערכת פעילה 24×7 וללא זמני השבתה. בנוסף, היחידות עומדות בדרישות האבטחה המחמירות ביותר, כולל יישומים חיוניים.

הוידאו מעובד ללא דחיסה ובכך מובטחת איכות התמונה הגבוהה ביותר עם בהירות פיקסלים חדה וברורה. זמן השהיה ומיתוג אפסי (נמוך ממילי-שניה) יוצרים תצוגת וידאו בזמן אמת, האידאליים עבור יישומים כגון מצגות ואירועים חיים, חדרי בקרה, מרכזי בקרת תנועה אווירית ויבשתית, מרכזי שליטה ובקרה, ומתקנים רפואיים בעלי דרישות אבטחה גבוהות.

בקרי ה VW-9 ו-VW-16 מפשטים את ההתקנה והניהול של קירות וידאו וכוללים פרוטוקולי שליטה כדוגמת Ethernet ו-RS-232/422/485, פאנל קדמי ייחודי ואינטואיטיבי, ואפשרויות עיבוד וידאו ואודיו מגוונות. בקרי קיר הוידאו החדשים קלים להתקנה וניהול עבור כל משתמש וללא צורך בידע מוקדם.

"ככל שהשוק מתפתח, קרמר ממשיכה להוביל ביצירת מוצרים ופתרונות חדשניים העונים על צרכי הלקוחות שלנו בכל השווקים", ציין שי יניב, סמנכ"ל מוצרים ופתרונות בקרמר והוסיף: "בקרי קירות הווידאו VW-9 ו-VW-16 מספקים פתרונות מרשימים ואינטואיטיביים עבור קירות וידאו בקנה מידה גדול, במגוון תצורות וגדלים, באופן פשוט וחסכוני להתקנה ותפעול. הוספת הבקרים למשפחת המוצרים שלנו משלימה את האקו-סיסטם של קרמר עבור קירות וידאו, בפרישה רחבה ובקנה מידה גדול, וממשיכה להעצים את החוויה האודיו-ויזואלית של הלקוח".

 
VW-16
VW-16
VW-16
VW-16
VW-16
VW-16

החוויות האודיו-ויזואליות של קרמר מחזקות יצירתיות, שיתוף פעולה ומעורבות. מניהול של אותות וידאו ואודיו ועד לפתרונות תקשורת, קולבורציה ובקרה מתקדמים ומבוססי ענן, קרמר יוצרת חוויות אודיו-ויזואליות מושכות יותר, כוללניות ומחוברות יותר מאי פעם. עם מטה בלב אומת הסטארט-אפ – תל אביב, ישראל, ועם סניפים ברחבי העולם, מומחי האודיו-ויז'ואל של קרמר מעצבים את עתיד טכנולוגיית המעורבות. 

הגבולות בין הפיזי לדיגיטאלי היטשטשו. למרות המעבר של עולמנו להיברידי, הצורך שלנו בחיבור אנושי אמיתי לעולם לא ייפסק. הטכנולוגיה האינטואיטיבית והחלקה של קרמר שוברת חומות, מגשרת על פערים וגורמת לאנשים להרגיש קרובים יותר זה לזה, גם כאשר הם רחוקים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG