COLLABORATE Space Enterprise של קליר וואן (תמונה: ClearOne)

 

קליר וואן (ClearOne) הכריזה על גרסה חדשה של פלטפורמת שיתוף הפעולה שלה שמיועדת להתקנה פנים ארגונית. לפי החברה, COLLABORATE Space Enterprise מספקת עוד הוכחה למחויבות של קליר וואן להוביל את התקשורת האחודה ואת נושא שיתוף הפעולה לרמות בהן יוצעו פתרונות זמינים למגוון רחב ככל האפשר של משתמשים.

מעבר לגרסה הארגונית, מוצעת COLLABORATE Space בגרסאות ענן (Basic ו-Pro), וכל שלוש הגרסאות הן יישומי שיחות ועידת ווידאו רבות עוצמה עם חבילה מלאה של יכולות שיתוף פעולה כולל כל מה שצריך כדי לבצע פגישות מקוונות, יכולת לקבוע פגישות, לשלוח הודעות ולשתף קבצים, התחברות ללוח חכם, אפשרות להתוות הערות בזמן אמת ועוד. היא גם מאפשרת ליצור שיחות וועידה גם עם טלפונים שולחניים מהשורה וכן עם טלפונים ניידים.

יתרון אחר שמציעה הפלטפורמה, כפי שמספרים בקליר וואן, הוא האפשרות ליצור ערוצים קבועים ניתנים לחיפוש, פרטיים או ציבוריים, אשר מאורגנים לפני נושאים ויכולים לכלול הערות, לוחות זמנים, מסמכים, הקלטות וידאו ואודיו וכל פרט אחר שמיועד לשימוש בידי חברי הערוץ.

הפלטפורמה מציעה ממשק משתמש ידידותי ואינטואיטיבי קל לשימוש והתמצאות והיא יכולה לרוץ על כל התקן כמעט, כולל מערכות ה-COLLABORATE Live של החברה, וכולל יכולת עבודה עם מערכות SIP ו-H.323 מסורתיות.

"COLLABORATE Space Enterprise מציעה את כל התפקודיות שאנשים מצפים לה מאפליקציית ענן מלאה, עם אבטחה מוגברת ועם בקרה ארגונית מלאה המקושרים לפלטפורמות שמותקנות בארגון עצמו. גרסה חדשה זו של COLLABORATE Space Enterprise מתייחסת לדרישות הייחודיות של הארגונים הגדולים יותר", אמרה זי האקימוגלו, מנכ"לית ונשיאת קליר וואן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG