חברת קרמר אלקטרוניקה Kramer Electronics, מובילה עולמית בפתרונות AV מסחריים, הודיעה ברביעי האחרון (ה-28 לדצמבר, 2016) על רכישת iRule, חברה מובילה לפתרונות תוכנה מבוססי ענן בתחום השליטה והאוטומציה לשווקים הביתיים. חברת Kramer מקיימת שיתוף פעולה עם iRule משנת 2014 בפיתוח טכנולוגיות שליטה ואוטומציה בפלטפורמת Kramer Control. רכישה זו תאפשר ל-Kramer למנף את פלטפורמת התוכנה הגמישה מבית iRule ולהתאימה לדרישה ההולכת והגוברת בשוק לפתרונות שליטה ואוטומציה מתקדמים. חברת iRule הוקמה בשנת 2009 על ידי ויקטור נמירובסקי ואיתי בן-גל אשר חיפשו ליצור פתרון שליטה לשוק הביתי, כזה אשר יאפשר לכל משתמש ליצור לעצמו תרחישי בית חכם ללא צורך בידע מקדים בתכנות.

פלטפורמת Kramer Control מאפשרת לחברות אינטגרציה לספק שליטה על תאורה, מיזוג, תקשורת, AV ועוד בנוסף לקישוריות בינ"ל אחידה, מרכיב קריטי בשוק השליטה והאוטומציה המסחריים הכולל חברות גדולות, בתי תפילה, מוסדות השכלה גבוהה, ברים / מסעדות וכדומה.

פלטפורמת השליטה של קרמר

שילוב החומרה, התוכנה ויכולות הענן בפלטפורמה הם תוצאה של שנות מחקר ופיתוח ומאמצים רבים אשר זכו להשקעות כספיות מקרן המחקר והפיתוח הישראלית האמריקאית היוקרתית לתעשיות דו-לאומיות (BIRD) אשר הכירה ביכולת החדשנית הגבוהה של הפלטפורמה ובתרומתה לתחום ה-IoT. הרכישה כוללת את מותג iRule וחטיבת חברת הבת ON Controls, המציעה מוצרים ושירותים המכוונים לחברות אינטגרציה לתחום הביתי. המייסדים – השותפים איתי בן-גל (מנכ"ל) וויקטור נמירובסקי (CTO) וכן צוותי ההנדסה והמכירות של iRule צפויים להישאר במטה הראשי של החברה במרכז העיר דטרויט, ארה"ב. יצויין כי עד כה הצליחה iRule להפגין הצלחה ניכרת בשווקים המסחריים ובפרויקטים בקרב מותגים גדולים גדולות כדוגמת מטה התאגיד וחדרי התצוגה Magnolia של חברת הענק Best Buy.

"אנו שמחים לחזק את השותפות עם iRule ולחזק את נוכחותה של Kramer בתחום פתרונות האוטומציה, השליטה והניהול של חדרים חכמים. Kramer Control מהווה פריצת דרך משמעותית המציגה את הטכנולוגיה החדשנית ביותר לתחום אשר לא התחדש  במשך שנים ארוכות", כך מסר אביב רון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה ב-Kramer. "השוני טמון בארכיטקטורה ובמינוף של פלטפורמת הענן, אשר מתורגמים בתורם בדמות ערך מוסף למשתמש ולמתקין, אם בפשטות השימוש, בפונקציות ההקמה והניהול, חווית המשתמש ועד ליכולות ניטור, איסוף וניתוח מידע מתקדמות". הוסיף רון.

"אנו נרגשים להפוך לחלק ממשפחת Kramer, הדבר יאפשר לנו להשתמש במשאבים המשמעותיים של קרמר לטובת הרחבת פעילות החברה ואספקת שירותי מיטבי ללקוחותינו ברחבי העולם", הסביר איתי בן-גל, מנכ"ל חברת iRule אשר סיכם את עתיד הפעילות של החברה: "אנו נרגשים להמשיך בפעילות עם צוותי העובדים המוערכים שלנו ושמחים להמשיך ולהימנות על הקהילה המסחרית הנמרצת של דטרויט, מחוזקים יותר מתמיד באמצעות התשתיות והמשאבים של Kramer".

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

תגובה אחת

  1. Pingback: רכישות ענק וההשפעות על השוק העולמי - מגזין המולטימדיה והאודיו וידאו AVmaster

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG