חברת קרמר, מובילה בעלת שם עולמי בתחום ה AV Pro, משיקה את משפחת מוצרי ה KDS-7, הפתרון החדש שלה להזרמת וידאו על גבי רשת (AVoIP), בעל ביצועים ויכולת גידול פשוטה ומהירה 

Kramer Electronics

שטף ההכרזות מבית קרמר אלקטרוניקה אינו פוסק וכעת אנו מתעדכנים כי משפחת פתרונות ה-AVoIP מתרחבת וממשיכה קו של מספר שנות פיתוח למגוון יישומים כדוגמת כיתות לימוד, חדרי בקרה, תחום הריטייל, משרדים ועוד, זו לשון ההודעה:

קרמר אלקטרוניקה בע"מ שמחה להכריז על השקת KDS-7, פתרון מלא להזרמת וידאו על גבי הרשת (AVoIP), המיועד לכל מקום בו נדרשים הפצה ומיתוג של תוכן באיכות גבוהה של 4K60 ובשיהוי (latency) נמוך. סדרת KDS-7 מספקת חווית משתמש מעולה, רמת אבטחת מידע ברמה ארגונית, וניהול מתקדם אך אינטואיטיבי, ומתאימה באופן מושלם לאתרי ארגונים, חינוך, ביטחון פנים, צבא או ממשל בכל סדר גודל.

קו המוצרים KDS-7 בנוי כפתרון שלם, ומכיל מגוון מלא של נקודות קצה מקושרות, כולל מקודדים, מפענחים ומקודדי מיתוג אוטומטי, וכן יחידת ניהול ייעודית. המערכת תומכת במקורות וידאו על גבי רשת בתשתית סטנדרטית של 1G ומתאימה את עצמה בקלות בכדי לתת מענה לצרכי וידאו של חדרים ומיקומים רבים, בכל סדר גודל של בית עסק או קמפוס. בכל מכשירי KDS-7 מוטמעת אבטחת מידע מתקדמת ברמה ארגונית, המגינה על הרשת ומאפשרת למנהלי רשת בכירים בחברות מובילות לשלב מוצרי קרמר ברשתות הקיימות ללא כל חשש ודאגה.

קו המוצרים KDS-7 מרחיב את התועלת של AVoIP. עם AVoIP, מקודדי ומפענחי הוידאו מחוברים לנקודות הקצה ברשת האינטרנט של הארגון ומאפשרת יכולות מיתוג וידאו, אודיו ו USB בצורה וירטואלית לכל מקום מכל מקום (Many to Many) ברחבי הארגון. מינוף כח המיתוג של רשת האינטרנט מבטל את המגבלות על פרישות וידאו, שאחרת היו מוגבלות על ידי מספר יציאות הוידאו הפיזיות בחומרה, וצורכות כמות גדולה של שטח ואנרגיה. גישה פשוטה ואמינה זו מאפשרת למספר עצום של מכשירים להתחבר לרשת יחידה, והופכת את ההתרחבות לחללים חדשים להיות קלה וזולה יותר.

גלעד עירון, מנכ"ל קרמר אלקטרוניקה. תמונה - Kramer electronics

ה-AVoIP המוצע של קרמר כבר זכה להכרה נרחבת כפתרון המספק גידול מהיר וגמישות אופטימלית, עם פתרונות רבים שאומצו בקנה מידה הולך וגדל בתאגידים, מוסדות חינוך, וארגוני בטחון פנים, צבא וממשל. כעת, עם קו המוצרים KDS-7, קרמר מציגה סקלביליות וגמישות גדולות אף יותר. השילוב של תכונת Plug-and-Play לתוך כל רשת אינטרנט, מאיץ את הפרישה ומפחית את העלויות באופן משמעותי. וידאו ברזולוציה גבוהה, תמיכה בהתקנת קירות וידאו בקנה מידה גדול, ותאימות מלאה למכשירים של משתמשי הקצה, כולל חיבור USB-C לשיתוף פעולה פשוט וטעינה סימולטנית, מבטיחים חוויה יוצאת מן הכלל עבור המשתמשים. כל זה מצטרף לשיתוף הפעולה המוצלח של קרמר עם חברת נטגיר העולמית בנושא מתגי תקשורת שהם חלק בלתי נפרד בתחום ה AVoIP.

"אנו בקרמר גאים להיות המובילים ביצירת מוצרי AVoIP המאיצים עבודה היברידית, משפרים למידה היברידית ברחבי הקמפוסים, ומגבירים את הביצועים של מרכזי שליטה ובקרה בהתקנות בקנה מידה גדול", אמר גלעד עירון, מנכ"ל קרמר אלקטרוניקה. "קו מוצרי DKS-7 החדש שלנו מקדם את המשימה שלנו, כאשר הוא מספק חווית משתמש מעולה באמצעות יכולתו לתמוך במספר רב של מקורות וידאו, עם זמן השהיה נמוך, מיתוג מהיר, ניהול אינטואיטיבי ויכולות אבטחה מתקדמות".

הודעה זו מחזקת את ההבנה שקרמר אלקטרוניקה מאמינה בתחום ה-AVoIP וממשיכה להשקיע בו ולקדמו גם לאור הצלחת מוצרי ה KDS-6 המותקנים במאות פרויקטים ביטחוניים, מוניציפאליים, בחינוך ובארגונים גדולים בתעשייה. נראה כי ישנה התעוררות בשוק אחרי שנתיים של מגיפה עולמית ואנו מאמינים כי פיתוחים נוספים עתידים לצאת ותחום ה-AVoIP ימשיך לפרוח. 

 

אודות קרמר אלקטרוניקה

אנו מחויבים לספק פתרונות טובים וחכמים יותר, אשר מגבירים את המעורבות ושיתופי הפעולה הפיזיים-דיגיטליים. הפתרונות של קרמר מבוססים על המוצרים והטכנולוגיות החדשניים שלנו עבור וידאו מסורתי, וידאו על גבי רשת (AVoIP), תקשורת אחודה (UCC) ושיתוף פעולה אלחוטי, וניהול ובקרה מתקדמים.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG