חברת קרמר אלקטרוניקה, הודיעה אתמול, 1 בפברואר, 2022, על רכישתה של חברת UC Workspace (UCW), חלוצה בתחום התקשורת השיתופית בחדרי עבודה ומשרדים. איחוד הטכנולוגיות של החברות, הן של UCW והן של קרמר, מהווה קפיצת מדרגה לעבר רמה חדשה וגבוהה של פשטות ואוטומציה ומעצימה את היכולת לשיתופי פעולה נרחבים עם חברות ועסקים. 

הטכנולוגיה והמוצרים של UCW מקלים על מעורבות המשתמשים בעבודה עם פלטפורמות מרובות, והם מספקים דרכים אינטואיטיביות לתקשורת ושיתוף פעולה. בין פתרונות החברה ניתן למצוא את Quicklaunch עטור הפרסים המאפשר לאנשים וארגונים להתחבר בצורה קלה על פני מספר פלטפורמות לתקשורת ארגונית. זוהי הדרך המהירה, המאובטחת והאינטואיטיבית ביותר כיום להפעיל ולשלוט בכל פגישה ללא קשר לספק שיחות הוועידה. בנוסף למוצר זה, ניתן למצוא את פלטפורמת התוכן והאינטראקציה WEAV ותוכנת UCCentral, המספקת מידע ונתונים ושולטת ללא תחרות על סביבות עבודה מגוונות, מכשירים ואפליקציות. החדשנות של UCW מסייעת לארגונים לעבוד בצורה יעילה יותר על פני מימדים מרובים ומגוונים.   

גלעד עירון, מנכ"ל קרמר אמר: "הרכישה היא צעד נוסף ביישום האסטרטגיה שלנו לספק פתרונות חדשניים בעולמות העבודה עם פלטפורמות שיתופיות. זה שדרוג נוסף ביכולות שלנו ובמחויבות שלנו ליצירת דרכים חדשות ויעילות לשיתוף פעולה בערוצים השונים, באופן אינטואיטיבי, פשוט ומכיל יותר. בעזרת הפתרונות של UCW נוכל להביא יכולות נוספות של פרודוקטיביות ללקוחות שלנו." הוא המשיך, "צירוף UCW למשפחת קרמר מאיצה את התכנית שלנו בבניית קרמר כמובילת שוק. זאת התאמה מושלמת לטכנולוגיות הקיימות שלנו ולתוכניות החדשנות שלנו בעולם הפיזי-דיגיטלי החדש".

אנג'לה הלווקה, מנכלי"ת ומייסדת UC Workspace אמרה: "לאחר שיצרנו עולם חדש של חוויות משותפות, אנו נרגשים לקחת את הטכנולוגיה של UCW וקשרי השותפים שלנו לקנה מידה חדש. אנו מאמינים כי הלקוחות שלנו ייהנו ממגוון רחב יותר של פתרונות, טכנולוגיות חדשות ותמיכת לקוחות מובילה בשוק. אנו שמחים להצטרף למשפחת קרמר במסע המרגש הזה לעבר שיתוף פעולה טוב יותר ופרודוקטיבי יותר עבור כולם."

למידע נוסף הקליקו לאתר שלנו www.kramerav.com 

לפרטים נוספים נא צרו קשר עם:

אורנית שדה בנקין

VP Marketing 

Kramer Electronics Ltd. 

osade@kramerav.com  


Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG