Gupshup רוכשת את Knowlarity, מובילה בשוק הסיוע הקולי המבוסס על בינה מלאכותית. מחזקת את פורטפוליו פתרונות המפגש השיחתי. Gupshup מחזקת את פתרונות ההודעות המיידיות שלה עם פתרונות הקול מובילי השוק של Knowlarity כדי לבסס את המובילות שלה בתחום המפגש השיחתי

Gupshup, המובילה העולמית בתחום המפגש השיחתי, הודיעה על רכישת Knowlarity Communications. Knowlarity היא מובילה עולמית בתחום התקשורת בענן, המציעה טלפוניה מבוססת ענן, מיכון של מרכזי שירות, סיועי קולי מבוסס בינה מלאכותית ופתרונות ניתוח דיבור ליותר מ-6,000 לקוחות ב-65 מדינות. הרכישה משלימה את חבילת המיסור השיחתי המובילה בתעשייה של Gupshup, ומבססת את החברה כמובילה גם בתקשורת באמצעות קול ווידאו. Knowlarity פועלת בשוק המפגש השיחתי המבוסס על שיחה קולית, שעומד לשנות את מרכזי השירות, מערכות ה-IVR ומערכות הקול החכמות, שהוא שוק שמוערך באופן כללי שיגיע להיקף של כ-18 מיליארד דולר1 ב-2024.

ההכנסות של Knowlarity צמחו ב-50% לעומת השנה הקודמת, בעוד שההכנסות הבינלאומיות מחוץ מהודו צמחו ב-100% באותה תקופה. Knowlarity מציעה פתרונות עם אמינות ובינה שאין שניים להם, והיא מאפשרת לעסקים ליצור באופן מוצלח יותר מגע עם לקוחותיהם באמצעות פתרונות קול ווידאו התומכים בבינה מלאכותית לשיפור ההחזר על ההשקעה. הפתרונות של Knowlarity נמצאים בשימוש בתעשיות רבות כולל BFSI, סחורות צרכניות, IT/ITeS ושוק הבריאות, והיא עוזרת לכסות מסעות לקוח מגוונים בתחומים כמו מכירות ויצירת לידים, שירות ותמיכת לקוחות, שיחות אוטומטיות, סקרים ומשוב, לוגיסטיקה ומשלוח ועבודה מרחוק. יש להם שותפויות מובילות בתעשייה עם  Google Cloudכדי לספק אנליטיקה של דיבור ושילובים עם מערכות ה-CRM המובילות בעולם כמו Salesforce, Freshworks, Hubspot ו-Zoho, בין היתר. ל- Knowlarity יש את המספר הגבוה ביותר של לקוחות Unicorn בשוק הקול בהודו.

 

"ככל שהמגע בין העסק לצרכן הופכך יותר ויותר לשיחה, Gupshup עוסקת בדרכים נוספות לאפשר לעסקים לספק חוויות עשירות. עם התוספת של מוצרי Knowlarity, עסקים יוכלו כעת לבנות חוויות שיחה חלקות על פני ערוצי הודעות וקול כאחד", אמר בירוד שת', מייסד שותף ומנכ"ל, Gupshup. "Knowlarity היא מובילת השוק המובהקת בתחום הקול – חבילת המוצרים המקיפה שלהם משתרעת על טלפוניה באמצעות ענן ומיכון של מרכזי שירות, יחד עם אחיזה מצוינת של לקוחות שישפרו עוד יותר את עמדת המנהיגות של Gupshup. אני נרגש לקבל את פני צוות Knowlarity למשפחת Gupshup".

"אנחנו ב- Knowlarity נרגשים להיות חלק מ-Gupshup. זה יוביל לחוויות עשירות יותר עבור הלקוחות הקיימים והעתידיים שלנו, יחד עם העשרת המוצר והזדמנויות התרחבות משמעותיות בהיבט הגיאוגרפי. התרבויות הממוקדות בלקוחות ובחדשנות שלנו מתואמות באופן מושלם ואנו רואים סינרגיות משמעותיות ומוצרים חדשים הנובעים מהשילוב של שני צוותים נהדרים", אמר יאטיש מהרוטרה, מנכ"ל Knowlarity.

"הצורך של עסקים לשמור על תקשורת יעילה עם לקוחותיהם הוא המפתח לבניית קשרים חזקים וארוכי טווח ללא קשר למגזר, מצב או השוק. המגפה רק הבליטה את הצורך הזה – והגדילה את הדרישה לפתרונות תקשורת אחודים וחלקים המאפשרים חברות להתחבר ללקוחותיהן בכל הערוצים. המפגש בין Gupshup ו-Knowlarity יוצר היצע מוצרים ייחודי ללקוחות באזורים שונים, ומחזק את עמדת המנהיגות ששני העסקים השיגו במרחב של מפגש שיחתי ותקשורת מבוססת ענן. Sequoia India, מהחברות שהיו הראשונות להאמין ב-Knowlarity, ממשיכה להתרגש מהמגזר הזה. אנו נרגשים מציון הדרך הזה ומצפים לשותפות מתמשכת", אמר סנדיפ קהר, מנהל, Sequoia Capital הודו ודרום מזרח אסיה.

"ההשקעה והמסע שלנו עם Knowlarity לאורך השנים ממשיכים לחזק את האמונה שלנו שהודו היא יוצרת פתרונות תוכנה כשירות ברמה עולמית. Gupshup ו-Knowlarity הם התאמה טבעית. אנו רוצים לברך את הצוותים ב-Gupshup ו-Knowlarity ולאחל להם את כל הטוב שבעולם, כאשר הם יוצרים שותפות חזקה בשנים הבאות", אמר סוביר מונגה, שותף, Mayfield India.

 

"מה שלקוחות רוצים זה שהם יהיו מסוגלים לתקשר עם ארגונים בטקסט, בקול ובערוצי בחירה אחרים. Knowlarity היא חלוצת הטלפוניה הארגונית בשווקים מתעוררים. Gupshup היא מובילת השוק בהעברת הודעות טקסטואליות. רכישת Knowlarity בידי Gupshup יוצרת את המובילה התקשורתית המתקדמת מכולם בכלכלות של השווקים המתעוררים הצומחים במהירות הגבוהה ביותר", אמר אמבריש גופטה, מייסד שותף של Knowlarity.

בשנת 2021, גופשופ הפכה לחד קרן עם הערכת שווי של 1.4 מיליארד דולר וגייסה 340 מיליון דולר מטייגר גלובל, פידליטי ניהול ומחקר ושות' LLC ומשקיעים גלובליים אחרים. זוהי הרכישה השנייה של גופשופ בארבעת החודשים האחרונים, בעקבות רכישת Dotgo, פלטפורמת RCS (Rich Communications Services) המובילה בעולם.

העסקה צפויה להיסגר עד סוף פברואר 2022, בכפוף להשלמת תנאי הסגירה המקובלים. DC Advisory שימשה כיועצת הפיננסית היחידה של Knowlarity בעסקה.


תמונה ראשית – Canva

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG