מינוי חדש אשר ימקם את קרמר בחזית בתחומי החדשנות ב- Pro AV וחווית הלקוח בתעשייה משולבת AV / IT

קרמר אלקטרוניקה שמחה להודיע ​​על מינויו המיידי של יצחק במבג'י לתפקיד המנכ"ל.

המינוי מחזק את מעמדה של חברת קרמר כמובילה בתחום החדשנות ב- Pro AV כאשר החברה שמה לה למטרה להמשיך ולהניע את היוזמות שלה בתחום התוכנה והענן על מנת לתמוך ולאמץ מודלים עסקיים חדשים המותאמים לצרכים של תעשיית ה-Pro AV.

לבמבג'י רקורד מוכח של מנהיגות מופתית אותה רכש בתפקידי ניהול במהלך ה-18 השנים האחרונות מרכזיים בחברות כגון Digital/Compaq ו-IBM. במסגרת הטכנולוגיות והפרויקטים השונים בהם היה מעורב, הוביל במבג'י גם את תחום ה-IT transformational experience ב-IBM ע"י שימוש בטכנולוגיות ענן וביוזמות דיגיטליות מגוונות במקום העבודה.

המינוי מביא עמו עידן מרגש הן עבור במבג'י והן עבור קרמר. "לכבוד הוא לי והנני גאה להצטרף לקרמר כמנכ"ל" הצהיר במבג'י. "בארבעת העשורים האחרונים, קרמר הובילה את הדרך עם פתרונות Pro AV מתקדמים מה שהפך את החברה למותג מוכר ומוערך ברחבי העולם. לאורך השנים הערצתי את פועלו, מסירותו וחזונו של ד"ר יוסי קרמר ואני מצפה לעבוד עם צוותי קרמר בארץ ובעולם ולהמשיך ולקדם את התפתחות החברה."

עם הניסיון המשמעותי שלו בפיתוחי תוכנה וענן, במבג'י ישמש כאמצעי להנעת האתוס של קרמר בתחום פתרונות Pro AV המתקדמים ובאינטגרציה הדוקה יותר של תוכנה וחומרה מונחית טכנולוגיות ענן.

"שילוב רכיבי תוכנה וענן לתוך זירת ה-Pro AV היא הצעד המתבקש הבא. ע"י מתן האפשרות לתמיכה וניהול מרחוק, אנו יכולים לייצר סטנדרטים אחידים בהתקנות מרובות אתרים בכל מקום שיהיו. פתרונות אמינים וחווית משתמש יוצאת דופן הם המפתח. הניסיון שלי מ-IBM יסייע בהנגשה של טכנולוגיות Pro AV למחלקות ה-IT, טכנולוגיות אשר פועלות ומנוהלות באופן דומה למערכות IT.

לעולם המאמץ טכנולוגיות IoT תהיה השפעה אדירה על תעשיות ה-AV וה-IT. טכנולוגיות אינטגרטיביות מביאות עמן שלל אתגרים והזדמנויות בכל הקשור לפתרונות מונחי תוכנה, ענן ו-scalability, לצד הזדמנויות למודלים עסקיים חדשים כגון AVaaS-AV as a Service.

שמנו לנו למטרה לחזק את מיצוב חברת קרמר כמותג מוביל המתמחה בשליטה וניהול מרחוק של טכנולוגיות Pro AV מבוססות תוכנה, ענן וחומרה. אנו, כמובן, נמשיך להוביל בחדשנות, לתמוך, ללמד ולשתף את הלקוחות הנאמנים שלנו אשר מלווים אותנו במהלך ארבעת העשורים האחרונים."

עם פרסום החדשות, ציין ד"ר יוסי קרמר, מייסד, נשיא ויו"ר קרמר: "אנו שמחים מאוד להיות חלק מהמינוי הפנטסטי הזה. ניסיונו המצטבר של יצחק בניהול גלובלי של המכירות, שירות ותפעול, בשילוב עם ההבנה העמוקה שלו בטכנולוגיות רשת, תוכנה וענן, יהוו נכס שלא יסולא בפז ויסיעו לקרמר באתגרים הנוכחיים והעתידיים#.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG