אושן מטרקיס (Ocean Matrix), ספקית פתרונות לשוק ה-proAV המתמחה במוצרים המציעים תמורה גבוהה למחיר, השיקה סדרה חדשה של התקני הארכת טווח עבור תכני AV שהמשותף בין כולם הוא העברת אות HDMI על פני רשת IP באמצעות כבל Cat5e/6 למרחק של עד כ-120 מטרים, להעברת תוכן מנקודה לנקודה. ההתקנים החדשים מציעים בנוסף תמיכה ביישומים מרובי שכבות בעת שימוש עם מתג או נתב אתרנט'. כל החלקים, יחידות השידור והקלט, נמכרים בפני עצמן.

ההתקנים החדשים המוצעים כוללים טווח רחב של אפשרויות, החל מיחידות קיר פשוטות יחסית עם תמיכה ב-PoE המיועדות לשימוש בחדרי ישיבות או בכיתות, כאשר המקלט משמש גם לצורך שני ערוצי סטריאו יחד עם אותו ה-HDMI וכולל חיבור 3.5 מ"מ. זוג אחר מציע ארבעה מחברי RJ45 המביאים איתם יכולות שימוש כמפצלי תוכן לצורך חיבור שרשרת 'בעומק' של עד שלוש שכבות. שני הצדדים כוללים תמיכה בשלט IR וכן מציעים ערוץ אודיו fpuk בתקן LPCM.

זוג אחר מציע לעשות את העבודה בשיטת 'חבר והפעל' לצד שני ערוצי קול, בקרת IR וכן אפשרות להגדיר כתובות IP על ידי שימוש בדפדפן בכדי להגדיר התקנות של נקודה אחת לנקודות רבות.

הדגם המתקדם ביותר מאפשר העברת וידאו בתקן H.264 וכן תומך ב-PoE כדי להקל על ההתקנות וכדי להקטין את הצורך בכבילה. זוג זה יכול גם להעביר אות RS232 בשני הכיוונים, אות שלט רחוק מבוסס IR וכן תומך ב-HDCP.

לפרטים נוספים בקרו באתר החברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG