קרמר הציגה מערכת בקרה מבוססת ענן, המספקת גמישות חסרת תקדים בשליטה ואוטומציה בחדרי הישיבות ובמתחמי ההדרכה ועיקר- במינימום משאבים

אז מה השתנה בתחום השליטה בעולם ה-AV המקצועי ומה הופך את פלטפורמת השליטה מבית קרמר לחדשנית כל כך? לשם כך נחזור לאחור מספר שנים: חדרי אודיו ווידאו בהם אופיין ממשק שליטה מרכזי חייב בקר שליטה. 

לאותו בקר שליטה חוברו ממשקי RS232 ו-IR (אינפרא אדום) בהתאם לרכיבי האודיו ווידאו שבחדר, כולל ממסרים המחברים את הבקר לממשק השליטה של החשמל החכם בחדר. משמעות אינטגרציה ושליטה הייתה עלויות גבוהות, לרבות הצורך במתכנת שכתב את לוגיקת השליטה ויצר גרפיקה בהתאם. מה שאומר שכל שינוי, החלפת רכיב כלשהו כדוגמת מקרן או ממתג כללה תכנות מחדש של אותו רכיב ושילובו במערך הקיים. וכל שינוי כזה דרש מהלקוח תקציב מיותר ומרגיז. 

בנוסף, תחום ה AV הפך בשנים האחרונות לתחום אשר מנוהל על ידי מנהלי מערכות מידע (מנמ״ר). פונקציה זו זקוקה לכלים מקצועיים מגוונים למטרת ניהול מערכתי מלא. מערכת הבקרה החדשה של קרמר פותחה להיות חלק בלתי נפרד ממערך הניהול של מנהלי אבטחת מידע והותאמה לעולם ה IT, ודרישותיו.

השינוי אותו מביאה קרמר מתחבר לתפיסת ה-AV Over IT במספר דרכים. ראשית, התכנות הנדרש נעשה במערכת פשוטה ונגישה למשתמש וחוסכת צורך במתכנת 'צמוד'. כך שבעת החלפת מקרן או מסך, יכול המשתמש הפשוט להגדיר מחדש את השליטה באופן עצמאי.

חיבור לוגי מנצח על הבקרים

בשונה מהמצב בו כל בקר בחדר עומד בפני עצמו, פלטפורמת Kramer Control מחברת לוגית בין כלל הבקרים המחוברים לרשת הארגונית ומאפשרת ניהול הוליסטי לכלל החדרים בפרויקט.

ניהול בענן – הגדרה ובניית מערכת שליטה ובקרה מעולם לא הייתה קלה ופשוטה כל-כך

ממשק השליטה עצמו מבוצע מתוך הענן של קרמר אשר מאפשר יכולת יצירת ממשקי בקרה,  ניהול הבקרים מנקודה אחת המאפשרת לאנשי IT לבצע אינטגרציה עם מערכות מקומיות וטיפול בבעיות ותקלות מרחוק אשר מפחית משמעותית את הצורך לשלוח טכנאי לכל תקלה או אתגר.

נקודה נוספת עליה חשבו בקרמר היא שלא רק את לוגיקת השליטה ניתן לשנות ולערוך, אלא גם להתאים את הגרפיקה לממשק השליטה בחדר. הכל ניתן לביצוע על ידי הלקוח עצמו בקלות, דרך ממשק הניהול בענן.

וזה לא הכל- ממשק ה DASHBOARD של קרמר המאפשר איסוף נתונים מהבקרים בזמן אמת על כל שימוש שנעשה בחדר, מזימון החדר, הדלקת האור, הדלקת המסך, חיבורי מערכת וכל אלמנט אשר נשלט על ידי מערכת הבקרה. נתונים אלו נאספים ומוצגים למנהלי מערכות המידע בצורה גרפית ב Dashboard  הנגיש בכל מקום, ומאפשרים לנתח את השימוש היומיומי בחדרים. 

לסיכום 

הערך החשוב ביותר לארגונים הגדולים בא לידי ביטוי באיסוף נתוני השימוש והאנליטיקה המתקדמת. נתוני השימוש בחדרים נאגרים במקום אחד והם זמינים לניתוח. ניתן לראות את אחוז השימוש בחדר או בשירות מסוים הנעשה באותו חדר, ובנוסף, כלי ניתוח חכמים הזמינים בענן Kramer Control, מפשטים את המידע עבור הלקוח ומקלים על קבלת ההחלטות בנושאים כמו הוספת חדרי ישיבות ושירותי AV בארגון.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG