היה משהו מרענן בביתן קרמר בתערוכת ISE 2022. רוחות של שינוי עם המון יוזמה, חדשנות ואסטרטגיה עסקית חדשה שתאפשר לקרמר המשך צמיחה והתפתחות בשנים הבאות. את הבשורה נשא גלעד עירון, מנכ"ל החברה. 

חזון ועדכון מותגי ב-ISE 2022

עירון מציג את האסטרטגיה החדשה כאשר עיקריה כוללים מיקוד עסקי המשקף את העולם ה-'פיזי-דיגי' (קיצור של פיזי – דיגיטלי), שילוש הכנסות החברה בשלוש השנים הקרובות והקמת משרדים אזוריים באירופה, אסיה ואמריקה במטרה להיות קרובים יותר לשוק וללקוחות. החברה ממשיכה את מובילות השוק שלה מזה 40 שנים עם למעלה מ-20 משרדים בעולם וחזון ברור ליצירת חווית audio-visual שממוקדת במשתמש הקצה..

'physi-digi' בכל מקום

הגישור שבין העולמות הפיזיים לעולמות הדיגיטליים, יצר, מן הסתם, דרישה לפלטפורמות המניעות לעבודה יעילה, שיתופי פעולה וקישוריות בקנה מידה שלא ידענו קודם. "מחדרי הישיבות לבתי הספר, ישיבות ממשלה ומרכזי שליטה ופיקוד מרוחקים", אמר עירון, "אנשים חיים, עובדים ומתקשרים בדרכים שונות, כל הזמן".

החזון החדש של קרמר הוא לפתח טכנולוגיות שיאפשרו חוויות אינטואיטיביות, מקצה לקצה, תוך בניית כלים ופתרונות המנוהלים בשכבה נוספת מעל אלה הנמצאים בשימוש יומיומי כגון Zoom, TEAMS  ועוד. הלוגו החדש שהוצג בתערוכה משקף גם הוא תפיסה חדשנית אשר שמה דגש על הצרכים של המשתמש המודרני ומייצגת חיבורים אינסופיים השזורים זה בזה. 

הולכים עם הלקוחות שלנו שנים קדימה

עירון סיפר על שהתרחש בשנתיים האחרונות ואמר כי הצורך בחוויות אודיו-ויז'ואל איכותיות הפך למטרה מספר אחת וכעת הממשקים הפיזיים והדיגיטליים מקבלים משקל שווה. "כל ארגון צריך שותף טכנולוגי שיספק לו פתרונות מקצה לקצה. אנחנו מקדמים יצירתיות, חופש פעולה ותקשורת רציפה, כל הזמן, בקלות, יעילות וללא תקלות" אמר עירון. לדבריו, השינוי בתפיסה ובחזון משקף את השינוי הגלובלי וקרמר נמצאת בדיוק בצומת שבין העולמות הפיזיים והדיגיטליים. "התפקיד שלנו הוא לאפשר עבודה, למידה, שליטה ובקרה עבור כל אחד, מכל מקום ובכל זמן. יש כאן שינוי מהותי בתפיסה;  כשחושבים על זה, זה לא משנה היכן נולדת אלא לאיזה דור אתה שייך. אנחנו מאפשרים חינוך זמין לכל ילד, שירותי רפואה לכל לקוח, ועבודה יעילה לכל עובד. אנחנו עוזרים לאנשים להרגיש יותר כאן ופחות שם. התפקיד שלנו זה לשבור את החומות בין כאן לשם, לגשר בין מקומות, לטשטש מרחקים ואנחנו עושים זאת באמצעות טכנולוגיה."

אתגרי אספקות 

שאלנו את עירון כיצד קרמר מתמודדת עם אתגרי האספקות שחווה העולם כולו והוא השיב כי הם גאים בשרשרת האספקה שלהם שמוצאת פתרונות ומאפשרת להם לספק מענה שונה ויצירתי ולעמוד בלוחות הזמנים המאתגרים של הפרויקטים הרבים. לדבריו, מספר הפניות לחברה בשנתיים האחרונות רק עלה והסיבה נעוצה בעבודה שלקרמר יש את היכולת  לייצר ולספק פתרונות גם בימים אלו. כמו כן, הוסיף עירון, כי החברה השקיעה סכומי כסף משמעותיים שנועדו לרכש מוקדם במטרה למנוע מצב של מחסור או עיכובים. הנושא נמצא גבוה בסדר העדיפויות של הנהלת החברה ובמעקב שוטף וצמוד. 

UCW ב’פיזי-דיגי’

כשהוא נשאל על אסטרטגיית ה-UC של קרמר בהמשך לרכישת UCW, מצרף עירון לשיחה את אנג'לה חלבקה (Angela Hlavka), מנכ"ל UCW. חלבקה משתפת כי החיבור עם קרמר יצר אקו-סיסטם שהוא ביטוי חזק לעולם ה-'פיזי-דיגי' וכי כבר בוצעה אינטגרציה מובנית בין בקרי השליטה של קרמר לבין המערכות של UCW, אשר מאפשרת תרחישי מאקרו שבלחיצת כפתור בחדר מפעילים מספר אוטומציות המתורגמות עבור הלקוח לחוויית משתמש פשוטה בה הכל קורה בקלות ובמהירות. 

עוד הוסיפה חלבקה כי האתגר בו נעשה שימוש במספר פלטפורמות מתרחש ב-89 אחוזים מהחברות בעולם והמשימה שלהם היא לייצר עבורן ממשק פשוט הניתן לשחזור בכל חדר. החיבור לקרמר מאפשר את זה גם בצורה מאובטחת.

עירון נשאר לשוחח בתום מסיבת העיתונאים והשיב לכל שאלה באריכות ובסבלנות, כשפניו מעידות על הכוונה להוביל את החברה למחוזות חדשים הרבה מעבר ללוגו הצעיר והצבעוני. 




Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG