קרמר, חברה מובילה בתחום החוויות האורקוליות, הודיעה היום שמצלמת חדרי הישיבות Logitech Meetup תהיה מעתה מאושרת לשימוש בפרזנטציות אלחוטיות בשילוב עם Kramer VIA Connect ועם VIA Campus. הפתרון משלב את מוצר ה-Kramer VIA-Connect עם מארז הוידאו Logitech Meetup בפתרון אלחוטי קומפקטי, מלא וקל להתקנה עבור מצגות ועבודה משותפת.

תמונה - קרמר

הפתרונות החדשים, העושים שימוש ב-Kramer VIA Connect ו-VIA Campus, יציעו למשתמשים חוויית שימוש חלקה בשילוב עם מצלמות Logitech MeetUp. הפתרון מתאים לחדרים במגוון גדלים ואינו מצריך שום תוכנה ייעודית או התקנה מסובכת, אלא רק חיבור USB בין פלטפורמת Kramer VIA ומצלמת Logitech MeetUp. באמצעות שיתוף פעולה זה, קרמר ולוג'יטק מפחיתות את מידת המורכבות ומגבירות את הגמישות בחדרי הישיבות בעולם כולו. טכנולוגיות Logitech RightSense™ – לרבות RightSound, RightSight ו-RightLight – מבטיחות שניתן יהיה לראות ולשמוע בבירור את המשתתפים הנמצאים בחדר, ללא צורך בכיול נוסף או התערבות ידנית כלשהי. 

המשתמשים יכולים גם להתחבר בקלות לטכנולוגיה המצויה בחדר ולשלוט בכל האביזרים ההיקפיים ממכשיר אחד, מה שמבטיח קישוריות ועבודה משותפת בצורה חלקה. נוסף על כך, פתרון התקשורת האלחוטית ההיקפית של קרמר, VIA Versa, מאפשר תקשורת אלחוטית עם מצלמת Logitech MeetUp בכל חדר ישיבות. 

אביב רון, סמנכ"ל פיתוח תאגידי ואסטרטגיה בקרמר, אמר: "בתקופה שבה תאגידים רבים מאמצים הרגלי עבודה היברידיים חדשים, שיתופי פעולה בין יצרני פתרונות תקשורת אחודה (UC) הם המפתח ליצירת פתרונות יעילים עבור המשווקים והמשתמשים, שגם יהיו עמידים בפני שינויים עתידיים עם התקדמות הפלטפורמות והתפתחות דרישות הלקוחות.

"אנחנו מחפשים כל העת הזדמנויות לשיתופי פעולה אשר ישפרו את חוויות הלקוחות שלנו ויספקו להם ערך רב יותר. לוג'יטק משחקת תפקיד מרכזי בפיתוח פתרונות לחדרי ישיבות וביחד אנחנו פועלים להציע פתרונות חדשים וחדשניים שישפרו עוד יותר את סביבת העבודה."

אביב רון. תמונה - קרמר

 

סודיפ טריבדי, מנהל שיתופי פעולה ואסטרטגיית שוק בלוג'יטק, הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד להמשיך את מערכת היחסים שלנו עם קרמר, ולשלב את יכולות הפרזנטציה והעבודה המשותפת האלחוטיות של משפחת מוצרי VIA מבית קרמר עם הפתרונות המובילים שלנו במרחב התקשורת האחודה."

מוצר VIA-Connect-M ניתן לרכישה באמריקה ובקנדה באופן בלעדי דרך Starin ו-Synnex. פתרונות ואביזרים מאושרים נוספים לחדרי ישיבות מבין מוצרי Kramer VIA ו-Logitech MeetUp ניתנים לרכישה בנפרד.

אודות קרמר

החוויה האורקולית מבית קרמר מקדמת יצירתיות, שיתוף פעולה ומעורבות. ממוצרי AVSM ועד לפתרונות מבוססי-ענן מתקדמים לתקשורת, שיתוף פעולה ובקרה, קרמר יוצרת חוויה אורקולית מרתקת יותר, מכילה יותר ומחוברת יותר מאי פעם. 

עם משרדים ראשיים בלב אומת הסטארט-אפ – תל אביב, ישראל – וכן סניפים בכל רחבי העולם, המומחים של קרמר מתכננים את עתיד טכנולוגיית התקשורת הבינאישית. הגבולות בין העולם הפיזי והדיגיטלי מטושטשים כיום. אך לא משנה עד כמה העולם שלנו הפך להיברידי, הרצון שלנו לקשר אנושי אמיתי לא ייפסק לעולם. 

הטכנולוגיה האינטואיטיבית והחלקה של קרמר ממוטטת חומות, מגשרת על פערים וגורמת לאנשים להרגיש קרובים יותר זה לזה גם כשהם רחוקים זה לזה. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG