בהודעה לעיתונות שפרסמה לאחרונה נציגותה הישראלית של חברת ה-AV המובילה Crestron, דיווחה החברה על גידול מקומי של למעלה מ-33% בשנה החולפת וגידול כולל של 20% ביחס לשנה הקודמת עם שיאי מכירות ותפוצה חדשים. החברה, אשר מסכמת בימים אלה ארבע שנות פעילות מוצלחת ביותר בישראל, הודיעה כי היקף המכירות שלה בשוק המקומי גדל במהלך תקופה זו פי ארבעה.

במהלך השנה האחרונה פתחה קרסטרון את מרכז ההדגמות החוויתי שלה בארץ, ה-Crestron Experience Center, אשר נבנה במתכונת של מרכזים דומים של החברה בעולם, וכן הרחיבה והגדילה את מרכז ההדרכות לאינטגרטורים, יועצים ושותפים, אשר באמצעותו היא מציעה כיום מגוון גדול מאי פעם של הכשרות והדרכות מקצועיות.

קרסטרון ענן FUSION CLOUDבמהלך החודשים האחרונים בלבד, הרחיבה קרסטרון באופן דרמטי את היצע המוצרים והפתרונות הייחודיים שלה עם חשיפת גרסת הענן החדשה של פתרון הניטור והבקרה המתקדם Crestron Fusion Cloud במסגרת תערוכת ISE אשר מאפשר לארגונים קטנים ובינונים ליהנות מהיתרונות הגדולים של ניטור ובקרה מרכזיים, התממשקות למערכות זימון וניהול חדרי ישיבות ועוד, וכל זאת ללא צורך בהקמת ותחזוקת תשתית IT יקרה.

קו מוצרי האודיו של קרסטרון אויה AVIAבתערוכת Infocomm 2016 שנערכה בחודש שעבר, חשפה החברה קו חדש של מוצרי אודיו, אשר בראשם משפחת ה-AVIA: משפחת מוצרי DSP מתקדמת, עם יכולות AEC, חייגנים מובנים ואפשרות להרחבה על גבי פלטפורמת Dante. מוצרי ה-DSP, יחד עם קו מגברים חדש ותואם, משלימים את הפתרון לחדרי ישיבות, וחדרי וועידה הדורשים טיפול והגדרות אודיו מתקדמות.

פתרונות ה-DigitalMedia של קרסטרון, גם הם ממשיכים להוביל את התעשייה עם תמיכה מלאה מקצה לקצה ברזולוציות 4K/UHD וב-HDCP2.2, ועכשיו, לראשונה, גם בתווך Stream. במהלך יוני הציגה החברה לראשונה את פתרונות ה-Fiber שלה לעולם ה-4K , המאפשרים הפצה של תוכן 4K על גבי HDMI, HDBaseT, MMF Fiber ו-SMF Fiber על בסיס הפלטפורמה של מערכת ה-DigitalMedia המובילה את התעשייה לאורך שנים.

עם הרחבת קו מוצרי ה-DigitalMedia, פתרונות ה-DM מספקים מענה מלא לצרכיו של הארגון המודרני: החל מחדרי Huddle (עם פתרון  HD MD 400 C-E פורץ הדרך של החברה) , חדרים בינוניים עם מערכות מיתוג אוטומטיות כדוגמת HD-MD8x1-4K או DM-MD8x1-4K-C, חדרים גדולים יותר עם מערכות ה-DMPS מבוססות AV Framework ועד לחדרים הגדולים והמורכבים הדורשים מטריצות בינוניות וגדולות.

החברה הודיעה כי במהלך השנה האחרונה הצטרפו חברות ושותפים אסטרטגיים רבים ללקוחותיה וכי במהלך השנה החולפת התחזקה פעילותה הענפה עם שותפיה האסטרטגיים במגוון גופים מוסדיים וביטחוניים.

רונן ברוקשטיין כנס קרסטרון ישראל 2016
רונן ברוקשטיין, מנכ"ל Crestron ישראל

רונן ברוקשטיין, מנכ"ל Crestron ישראל: "שנת הכספים של Crestron מסתיימת ב-30 ביוני. לפיכך, שנת הכספים 2015/2016 מסכמת את שנת פעילותנו הרביעית במתכונת מלאה בישראל. הגידול החד במכירות, גם השנה, משקף את העבודה הקשה של כל צוות Crestron ישראל, וכל שותפינו לעשייה במהלך השנה החולפת. על מנת שנוכל לעמוד מידי שנה ביעדי המכירות השאפתנים, אנו ממשיכים ומשקיעים ללא הפסקה בשוק המקומי – הן בהוספת והכשרת כח אדם איכותי והשקעה בהדרכות והסמכות של משווקי Crestron הוותיקים והחדשים, והן בהרחבת האמצעים בארץ, בהם מתחם ההדרכה החדש שהקמנו, ומרכז ה-Crestron Experience Center החדש בו הושקעו למעלה מחצי מיליון שקלים, ובו יכולים לקוחותינו להתרשם בצורה מלאה מהפתרונות הייחודיים והמתקדמים שלנו."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG