אתגרי הקורונה הפתיעו (כמעט) את כל מגזרי העבודה, ופתרונות הוידאו שאומצו במהירות הכניסו את הארגונים להיסטריית הצטיידות במטרה אחת – להמשיך ולקיים את התהליכים הנדרשים להשגת היעדים. שיטות העבודה החדשות הביאו איתן צרכים חדשים ועל הכוכב של מגזר הממשלה, שוחחנו עם עופר מואב מחברת ד.מ הנדסה, המספקת פתרונות טכנולוגיים לארגונים המובילים בישראל. 

הפתרון שיש בו כל מה שצריך בכדי להפוך חדרים קטנים לחדרי וידאו מקצועיים

כמו כל ארגון שחייב להמשיך ולעבוד גם המגזר הממשלתי נדרש להגיב, לשדרג ולהתאים את הכלים לעבודה מקוונת. מואב: "במטרה לאפשר לארגונים לשפר את תוצאות הפגישות המקוונות, הכנסנו מספר פתרונות חדשים ואחד מהם הוא הסטודיו של Poly. מה שמייחד את הסטודיו הוא ההתאמה שלו לחדרי ישיבות קטנים, בינוניים או חדרי מנהלים שבהם מותקן מסך. הפתרון מגיע בתצורת VideoBar All in one אשר מותקן לרוב מתחת למסך ולמעשה מייצר את הפתרון האופטימאלי לקיום שיחה ברמה הגבוהה ביותר." 

עופר מואב
עופר מואב, ד.מ. הנדסה (צילום - פרטי)

המוצר משלב מצלמה, מיקרופון ורמקול עם כבל USB בודד באורך של חמישה מטרים אשר מאפשר מימוש של כל היכולות. זה עלול להישמע בסיסי אך למעשה מדובר במשהו רחב הרבה יותר.

מואב: "המצלמה של ה Poly Studio בעלת ייחודיות שאין בפתרונות וידאו אחרים. מדובר במצלמה אשר יודעת לעקוב אחרי הדובר ומיקומו והמשמעות היא שאני יכול להתהלך בחדר בזמן שה"במאי" הפנימי של הסטודיו יעקוב אחריי ויציג תמונה דינאמית ואיכותית לצד השני. המערכת מסוגלת לנתח ממדים שונים ולהגיב מיידית כמו כמות המשתתפים, מיקומם בחדר, זום 'עדין' על דובר שמדבר מעל X שניות, חלוקת המסך בעת דיאלוג בין שניים מהמשתתפים ועוד. מדובר באוטומציות חשובות ביותר להגברת חוויית השימוש וכמובן תוצאות הפגישה." 

 

"בסוף אני צריך שהמשתמש בקצה יהיה מרוצה"

בחברת ד.מ הנדסה מספקים פתרונות ומוצרים לצרכים ולקוחות רבים ומגוונים. מואב: "ברגע שנחשפתי לPoly Studio הבנתי שכל שעליי לעשות הוא להביא את הלקוח למצב שבו הוא חווה את היכולות שלו, לא צריך יותר מזה. קיבלנו יחידה אחת ש'מסתובבת' בין האתרים השונים של המגזר הממשלתי, ולא רק שבכל ביקור שלה היא מייצרת הזמנות בכמות גדולה אלא גילינו שהלקוחות הופכים ממש תלויים באותו POC ולא מוכנים לשחרר אותה לדמו הבא. בסוף אני צריך שהמשתמש בקצה יהיה מרוצה והמוצר הזה עוזר לי להשיג את זה בקלות." 

בשורה התחתונה מדובר בפתרון עם החזר השקעה שלא דומה לשום פתרון אחר. כל שנות הידע והניסיון של פוליקום ופלנטרוניקס מאכלסות VideoBar שנותן מענה ייחודי לשיחות הוידאו, הופך לקוחות למרוצים מאוד באמצעות פשטות, איכות, מהירות וטווח מחירים נוח. בד.מ. מעידים שנמכרו מספר רב של יחידות מה Poly Studio מתחילת התפרצות מגיפת הקורונה והביקוש רק מתגבר. "אין ספק שניתן לראות כי הביקוש מעיד על איכות הפתרון ובצדק רב במקרה זה". מסכם מואב. 

צילום - יצחק פוגל Indivi

דן אנגל, מנהל המכירות האזורי ב Poly הוסיף: ״פולי הציגה את פתרון ה- Studio Video Bar לפני מעט יותר משנה ומאז הוא תופס יותר ויותר נתח שוק בפתרונות ה BYOC – Bring your own codec או בחדרים בהם קיים מחשב קבוע. 

הלקוחות שלנו בהחלט נשארים המומים מרמת הביצועים, פשטות ההתקנה והתפעול ביחס למחיר אבל לא רק. ארכיטקטורת הפתרונות של Poly כוללת ניהול ושליטה מרחוק והיא מוטמעת גם ל Studio Video Bar מה שמאפשר ליחידת המחשוב ניטור בזמן אמת לגבי תקינות ציוד הקצה בחדר הישיבות. מדובר ביתרון משמעותי על מגוון רחב של פתרונות וידאו מבוססי USB הנמכרים כיום."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG