שוק ה-BYOD וה-EMM (ניהול ניידות ארגונית) מוערך ב-106.45 מיליארד  דולר לשנת 2015 וצפוי לעמוד על 360.07 מיליארד דולר עד לשנת 2020, נתון המהווה עלייה של 27.6% משנת 2015 ועד לשנת 2020, כך על פי דו"ח שפרסמה לאחרונה חברת מחקרי השוק האמריקאית "Research and Markets".

reserach and markets logo
על פי הדו"ח מונעת הגדילה של שוק ה-BYOD וה-EMM על ידי ביקוש הולך וגובר בצפון אמריקה, המזה"ת ואפריקה. צפון אמריקה מובילה מצידה בהשקעות בתחום אולם המזה"ת ואפריקה צפויים להוביל בביקושים בתקופה האמורה כאשר התעוררות משמעותית צפויה גם  בשוק אסיה פסיפיק.

הדו"ח מציין כי החברות המובילות בשנת 2014 צפויות להוביל שוק זה גם בשנת 2015 כאשר המרכזיות ביניהן : IBM, Microsoft, MobileIron, Hewlett-Packard AirWatch, Avaya Cisco ,Good Technology, Citrix Systems וחברות נוספות.

בלקברי וגודהדו"ח מציין את רכישת Good Technology ע"י  Blackberry בחודש ספטמבר השנה (2015) כמהלך אסטרטגי המאפשר לחברה הקנדית להציע פתרון מקצה לקצה הכולל ניהול ואבטחת מכשירים חכמים. מהלך זה ואחרים מסמנים את פוטנציאל הגדילה של שוק זה. Good Technology נחשבת לאחת החברות המובילות בשוק ניהול המכשירים ניידים בארגונים (EMM) לצד 2 מתחרות נוספות: AirWatch ו-MobileIron.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG