מימין: שרית רצר, קרדיט עמית נעים ושרון עזרא, קרדיט צילום יונתן בלום

בזק בינלאומי תשווק ותיישם את מערכת התקשורת האחודה בענן לעסקים מבית סיסקו – WebEx Calling . בזק בינלאומי וסיסקו מציעות לעסקים קטנים עד גדולים חבילות אטרקטיביות ליישום פתרון WebEx Calling, המייעל את התקשורת הארגונית והשיתוף בארגון בעידן של ריבוי ערוצי תקשורת, מסייע בביצוע תקשורת מאובטחת ומסייע בחסכון עלויות. 

WebEx Calling הינו פתרון תקשורת אחודה בענן מבית סיסקו (Cisco) וחלק מסל פתרונות ה-Collaboration המאוחדים תחת המותג WebEx. הפתרון מאפשר לארגונים לנהל תקשורת יעילה ומתקדמת, תוך חיבור ושיתוף פעולה מכל מקום על ידי שימוש בענן, באופן שמגביר את הפרודוקטיביות ושיתוף הפעולה בין העובדים, באמצעות מגוון תכונות ויכולות מתקדמות. בין הכלים הקיימים בפתרון התקשורת החדש לעסקים: האפשרות להקים חדרי ועידות וידאו, שיתוף מסכים, שיתוף קבצים, הודעות בזמן אמת (צ'אט), הפיכת הנייד לשלוחה של המשרד, פורטל ניהול המרכזייה מכל מקום ועוד. 

הפתרון החדש, אותו משיקה בזק בינלאומי, נחשב לפתרון המוביל בתחומו הרבה בזכות שימוש בארכיטקטורת ענן גלובלית הנשענת על חוות השרתים של סיסקו הפרוסות ברחבי העולם, אשר מבטיחה שרידות והמשכיות עסקית של 99.99%. פלטפורמה מבוזרת זו מאפשרת מתן שירותי טלפוניה ותקשורת מאוחדת, רציפה וזמינה מכל מקום ובכל ערוץ תקשורת, תוך שמירה על איכות השירות ושימוש ברוחבי הפס זמינים. 

בנוסף WebEx Calling משלב איכות טכנולוגית של המותג הבינלאומי עם אבטחת המידע המתקדמת מבית סיסקו – Cisco Secure.  במערכת Webex Calling מופעלים מגוון יישומי אבטחה כולל הצפנה, פרוטוקולים מאובטחים ומנגנוני אימות רב שלביים (MFO) כדי להגן על הן על תעבורת המידע ואבטחת פרטיות הנתונים.המערכת תומכת בתקני אבטחת פרטיות כגון GDPR כאשר נתונים אלו הופכים את הפתרון לכזה המאפשר תקשורת מאובטחת, העומדת בתקנים מחמירים המתאים גם לארגונים ועסקים עם דרישות רגולטוריות מחמירות מתחומי בריאות, פיננסים, ממשל, תעשייה ביטחונית ועוד.

כאמור הפתרון החדש מושק על ידי בזק בינלאומי שתציע את הפתרון למגוון רחב של ארגונים אשר ייהנו משירות המשתלב באופן אינטגראלי עם שאר חבילת פתרונות ה-Collaboration של Webex כגון Webex Meetings ו-Webex Messaging ושיתוף קבצים. אינטגרציה זו מאפשרת למשתמשים שימוש באפליקציה אחת בלבד עבור כלל היישומים ואפשרות מעבר בין שיחות קוליות, ועידות וידאו והודעות מיידיות באופן מהיר ופשוט.

שרית רצר, סמנכ"לית השותפים העסקיים בסיסקו ישראל: "בעולם העסקי מרובה הערוצים, קיימת חשיבות רבה לפתרונות יציבים הנותנים שקט תעשייתי הן ברמת האבטחה והן ברמת התקשורת בין העובדים בארגון, תקשורת שהפכה מסובכת יותר עם עליית שיעור העובדים במתכונת היברדית והארגונים שצריכים לספק לעובדים שלהם יכולת להתחבר מכל מקום ובכל זמן, תוך שמירה על איכות תקשורת גבוהה ומאובטחת. פתרון Cisco WebEx Calling שאנחנו משיקים יחד עם בזק בינלאומי מספקת מענה לצרכים אלו בדיוק, ומביא לידי ביטוי את הטכנולוגיה המתקדמת ופורצת הגבולות של סיסקו ביחד עם הניסיון עתיר השנים של בזק בינלאומי.  אנו מציינים בימים אלו הישג משמעותי מאוד של בזק בינלאומי שהוכתרה כשותף זהב של סיסקו בפעם ה 15 ברציפות, ואין שותף מתאים מהם לממש באמצעות פתרון זה את הידע והניסיון בעולם התקשורת עבור עסקים – בכל הגדלים ובכל מגזרי הפעילות".

שרון עזרא, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי: "פתרון WebEx הוא פתרון High-End המספק יכולות טכנולוגיות מובנות ברמה הגבוהה ביותר ומותאם לענות על דרישות ותקנים מחמירים של לקוחות מכל הגדלים ותחומי העיסוק הודות ליכולות המאובטחות שלו הנשענות על מנוע ה Talos המפורסם של סיסקו, ומאפשר גמישות ודינמיות ע"י והרחבת השלוחות בהתאם לצרכי הארגון, כך שהלקוחות שלנו לא נדרשים להשקעה כספית גבוהה. 

כמו כן, המרכזייה החדשה עושה שימוש מגוון ורחב במוצרים ושירותים משלימים מבית סיסקו, המהווים פתרוןEcosystem   שלם לכל הארגונים. בתור חברה אשר מספקת מגוון פתרונות היברידיים ומתמחה במיוחד בתחומי התקשורת, הענן והסייבר, שירות Cisco WebEx Calling מותאם למנועי הצמיחה המרכזיים שלנו, כך שאנו יודעים לספק ללקוחות שלנו יישום והטמעה ברמה הגבוהה ביותר".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG