רשת מתחמי העבודה לחברות BE ALL, מכוונת להיות הגדולה והמשמעותית ביותר בישראל עם תכניות להתרחבות עולמית. ראיון מיוחד עם מנהלת השיווק והחדשנות 

תמונות- אביב אברג'יל

מתחם הדגל החדש של רשת BE ALL נפתח החודש בתל אביב ומצטרף למתחם נוסף הממוקם במגדל השחר בגבעתיים. מדובר במתחם העבודה הגדול והמתקדם ביותר במזה"ת ובאירופה, המשתרע על פני כ- 14,000 מ"ר ב-7 קומות, ומציע מתחמי עבודה בגדלים שונים. הייחודיות של מתחמים אלה היא בהתאמתם האידיאלית לחברות בכל גודל ותחום. BE ALL  מספקת פלטפורמת שירותים וצמיחה לחברות בוגרות יותר המחפשות משרדים מעוצבים ומרוהטים לכניסה מיידית המנוהלים במיקור חוץ וחוסכים הרבה משאבים ובירוקרטיה. כדי לשמוע עוד על הייחודיות של הרשת, ולהתרשם מהפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים, המשלבים מערכות מתקדמות מתוצרתה של Crestron, נפגשנו עם אסתאר בר, מנהלת השיווק והחדשנות של BE ALL.

אסתאר בר
עומר ברוקשטיין
הוד גמליאל
ניר פולטורק

אסתאר בר, 38, מנהלת השיווק והחדשנות הגיעה ל- BE ALL לאחר מילוי תפקידים משמעותיים בחברות כמו אינטל, איגוד האינטרנט הישראלי, WPP ו'קשת', בהם ניהלה את תחומי השיווק והחדשנות. לבר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותעודת ניהול שיווק ופרסום, שניהם מהאוניברסיטה הפתוחה. 

בר: "הערך האמיתי של BE ALL כפלטפורמה עסקית, נעוץ במומחיות של הרשת במתן פתרונות ושירותים מקיפים לחברות בכל הגדלים; החל ממשרדים מאובזרים, תשתיות טכנולוגיות מתקדמות ועד פתרונות ייחודיים לעובדים שלהן. הניסיון הרב של בעל הרשת, נס שובל, שהוא גם הבעלים של חברת הנדל"ן המובילה, 'שובל והשקעות בע"מ', מאפשר מתן מענה ליזמים צעירים בתחילת הדרך, כמו גם לחברות ענק המעסיקות מאות עובדים.
כיום, פרופיל השוכרים ברשת מאופיין יותר בחברות בשלות, שעברו את השלבים הראשוניים בחייהן כ-Startup, וכעת נכנסו למסלול אשר כולל תהליכים מתקדמים ומשמעותיים יותר. חברות אלה מחפשות סביבה מקצועית ומפרה אשר תתמוך בתהליכים ארגוניים המאפיינים את גדילתן המואצת, והן זקוקות למעטפת של אנשי מקצוע, תשתיות טכנולוגיות זמינות ופעילויות רווחה. עבור אותן חברות פיתחנו קונספט של 'Plug & Play', כך שלא משנה גודלן, קליטת צוותיהן במתחם תתבצע תוך שעות בודדות ותתאפשר חזרה לעבודה מידית מלאה. אנחנו למעשה מייתרים עבורן את ה'אירוע' המורכב של מעבר משרדים וחוסכים להן מאות שעות התעסקות בפרויקט הכולל את כל השדרה הניהולית בחברה, ואף חוסכים את כל ההתנהלות הבירוקרטית הארוכה מול הרשויות השונות. כל אלו מסתכמים במאות אלפי שקלים המתווספים על ההשקעה הראשונית הכרוכה בהשכרה ועיצוב של משרדים, המוערכת בסכומי עתק. למעשה, בעזרת המומחיות שלנו, אנחנו מאפשרים לחברות אלו- קטנות וגדולות, להתמקד בעיקר העשייה שלהן ולהמשיך לפתח פתרונות ומוצרים". 

תשע קומות של טכנולוגיה

אחד הנושאים המייחדים את BE ALL ומבדלים את משרדיה משאר מתחמי העבודה המשותפים בשוק, הוא השילוב של תשתיות טכנולוגיות מתקדמות במתחם, החל במערכות זיהוי פנים מתקדמות, תשתית Passive Optical Lan up to 1 Gigabit , שליטה בכל הדלתות בעזרת אפליקציה ייעודית, מערכות חשמל, מולטימדיה ו-Unified Collaboration מתוצרת Crestron הפזורות בכל המתחם.

ניר פולטורק, שותף מייסד בחברת DIT, אשר תכננה את הפרוייקט:

"כאשר החלנו בתהליך האפיון ותכנון הפרויקט, הבנו כי עומד בפנינו לקוח בעל passion לטכנולוגיה המעוניין להעניק ללקוחותיו חוויה טכנולוגית שונה. יחד, בתהליך מאתגר תכננו עבורם מתחם בעל חדשנות טכנולוגית פורצת דרך בכל היבט: רשת תקשורת מבוססת סיבים אופטיים (POL), מערכות מולטימדיה הפועלות באוטומציה ובקרה מלאה ומערכות אבטחה ואנליטיקה מבוססות זיהוי פנים. אנחנו שמחים שבעבודה משותפת עם  BE ALL, עם Crestron ועם ספקים נוספים, אנו מצליחים לספק את הפתרון המתאים ביותר עבור לקוחות המתחם".

בין יתר הטכנולוגיות, בחרו ב-BE ALL לרשת את כלל המתחם בלמעלה מ-600 חיישני תנועה מתקדמים ומערכת חשמל חכם של חברת Crestron על מנת לאפשר חסכון מקסימאלי במשאבים. כל חיישן מוגדר לכבות או לעמעם את התאורה בכל חדר עבודה, בהתאם לנוכחות בו. 

"האתגר בפרויקט כזה הוא גדול במיוחד, מאחר והמתחם החדש מארח מספר רב של לקוחות, עם דרישות וצרכים טכנולוגיים משתנים. לקוחות המתחם משתמשים בפלטפורמות שונות לעבודתם – חלקם עושים שימוש בפתרונות Zoom, Skype for Business או שירותי UC אחרים, חלקם עובדים בסביבת Exchange וחלקם בסביבת G-Suite של Google וכדומה. לכן, חשוב היה לנו כבר מהשלבים המוקדמים ביותר לאפיין פתרון פתוח וגמיש ככל הניתן, אשר יאפשר לכל שוכר להפיק את המקסימום מכל אחד מהחללים השונים." מספר לנו עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל טכני ופיתוח עסקי ב-Crestron ישראל.

על מנת לאפשר לכל החברים לקיים שיחות VC/TC, כל אחד בעזרת פלטפורמת ה-UC בה הוא משתמש, בחרו ב-BE ALL לעשות שימוש במערכות ה Mercury של Crestron, אשר בנוסף לתמיכה מובנית ב-Skype for Business, מאפשרות עבודה בתצורת “Bring Your Own Codec”, וע"י כך, תמיכה בכלל פלטפורמות ה-UC הקיימות. בנוסף, כוללות  מערכות ה-Mercury יכולות BYOD להצגה אלחוטית מכל מחשב, טאבלט או סמארטפון בעזרת פלטפורמת AirMedia2.0 של Crestron, וכן מערכת אודיו מתקדמת לקיום שיחות אודיו באיכות ללא פשרות. 

הוד גמליאל, מנכ"ל משותף בהד-סינמה, אשר ביצעה את הפרויקט:

"פרויקט BE ALL הינו פרויקט חדשני ומורכב, אשר בוצע בלוחות זמנים קצרים במיוחד. לחברת הד סינמה, המובילה בתחום המערכות החכמות, ניסיון רב עם מערכות Crestron המיושמת הן בתעשיות גדולות, במשרדים, והן בעולם בתי היוקרה בהם לחברת הד סינמה יתרון בולט על פני המתחרים.  פרויקט בסדר גודל כזה הינו טבעי עבורנו ומתבקש בסביבה השואפת למצוינות."

כוח קניה- עוצמה גדולה לחברה בכל גודל

מתחמי העבודה של BE ALL מאכלסים כיום כבר מאות רבות של חברים ומתוכננים לקלוט יותר מ-3,000 חברים' שיאכלסו שני מתחמים המשתרעים על פני 17,500 מ"ר, כשהחזון הוא לאפשר לכל אחד מהם להרגיש חלק ממשהו ענק באמצעות כוח הקניה הייחודי של הרשת. גודל הרשת מאפשר לה להצטייד בטכנולוגיה החדישה ביותר, להציע מחירים אטרקטיביים עבור שירותים משלימים, התקשרות מסובסדת מול עסקים שונים ולאפשר ייעוץ עם אנשי מקצוע מובילים, במגוון תחומים ואף ללא עלות. המתחמים מציעים לחברים סדנאות מהמנטורים המובילים בארץ, הרצאות מקצועיות ומפגשי השראה, במטרה לסייע בשיפור מיומנויות העובדים. בנוסף מפיק המתחם אירועי חברה, חגים וערבים חווייתיים לקהילה תוך הבאת אמנים מובילים להנאת החברים. בר מוסיפה: "תפישה זו לפיה נותנת הרשת מענה גם לאירועי רווחה ותרבות, יוצרת סביבת עבודה מקצועית, נעימה ומפנקת המאפשרת לחברות במתחם להתהדר בתרבות ארגונית מתגמלת המשפרת את מעמדן כאטרקטיביות בעת גיוס עובדים איכותיים ולהתחרות על עובדים מול החברות המובילות במשק."

קשר עם החברים

שיטת העבודה במתחמים משותפים אינה חדשה והיא כבר בת מספר שנים. את הניסיון הזה בדיוק ניצלה BE ALL, אשר בחרה ללמוד מה בדיוק היה חסר ומהן הסיבות לאי שביעות הרצון, שהביאה לנטישת חברות בוגרות מתחמים אחרים. מערכת היחסים הזו, הבנויה על הקשבה ופתיחות יוצרת קשר אישי עם החברים, אשר מצידם מרגישים נוח 'למשב' את BE ALL על מנת להמשיך לשפר ולפתח. 

המתחם תוכנן Down-Up או במילים אחרות לא נחסכה מחשבה ותכנון לפרטים בבניית סביבת העבודה האופטימלית לחברות. מחד, תוכננו אזורי משרדים פרטיים המאפשרים עבודה רציפה ללא הסחות דעת, לצד אזורים משותפים הכוללים יותר אינטראקציות ונטוורקינג עסקי. כל פינה מיועדת לשימוש כלשהו עבור החברים ובאזורים המשותפים פזורים מאות שולחנות הניתנים להתאמת גובהם, על מנת לאפשר לכל חבר לשבת באופן הארגונומי המתאים לו. רמת הלחות באוויר נשלטת מרחוק, חמצן נקי 'מוזרק' למתחם ותאורה חכמה ממקסמת את שעות העבודה באפקטיביות מרבית בהתאם לתאורת היום. האקוסטיקה במתחם תוכננה כך שהחברים יוכלו לשמוע את השכנים רק כשהם באמת רוצים, באמצעות דלתות ברזל שיוצרו בלעדית עבור BE ALL, ולהפוגה קלה הוקם Fun-Room אשר כולל פופים, קונסולות משחק ושאר פינוקים. בנוסף מצויד המתחם במדפסות מאובטחות, מערכות מולטימדיה מהמתקדמות בעולם, פינות אירוח ואף סניף מסובסד של רשת Arcaffe  המשרת את השוכרים ואורחיהם לאורך שעות היום. במתחם קיים היכל כנסים ענק המיועד לאירועים מקצועיים והשראתיים לכ-200 משתתפים. אבל גולת הכותרת היא המרפסת הענקית בלב תל אביב שבה אפשר לטעון מצברים בכל שעה ביום לפני שחוזרים למשימות השוטפות. השירותים הרבים הזמינים עבור החברים כוללים, בין היתר, פורטל מידע אינטראקטיבי ייחודי המאפשר לשוכרים ליצור הסכמים מסחריים שונים ולהתאים אותם לצרכיהם ובכך לחסוך זמן וכסף רב. בנוסף, פותחה מערכת התקשרות מול אנשי מקצוע המאפשרת לחברים להתייעץ עימם בכל עת. עבור חברים בעלי מוגבלויות, התאימו ב-BE ALL את כלל המתחם והקפידו לאפשר גישה נגישה לכל אחד, לרבות מעלון ודלתות רחבות לטובת כסאות גלגלים.

חזון ואידיאולוגיה

מתחמי BE ALL לא תוכננו (רק) לייצר רווח לבעליהן. החזון כולל גם יצירת אימפקט חברתי המחבר בין חברי המתחמים לדור הצעיר. צוות הפיתוח העסקי של BE ALL מייסד תכניות לקידום יזמות טכנולוגית, רובוטיקה, תכנות וסייבר לבני נוער, ולמטרה זו הוקצה, לראשונה במתחמי עבודה, איזור שלם אשר יאפשר ליזמים הצעירים ללמוד בכיתות ומעבדות משוכללות ולהיחשף למנטורים מובילים במשק הכוללים גם את נציגי החברות היושבות במתחמי BE ALL. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG