איגוד פרסומי החוצות האמריקאידו"ח שפורסם ע"י איגוד חברות פרסומי החוצות של ארה"ב (OAAA) לאחרונה מוסר כי היקף ההכנסות של תעשיית פרסומי החוצות במדינה עמד על 1.64 מיליארד דולר, נתון המהווה עליה של 3.3% לאותו הרבעון בשנה שעברה.

מנכ"לית OAAA ננסי פלטשר מסרה כי הנתונים מתייחסים לכלל סוגי המדיה: "נתוני החודשים הראשונים של השנה משקפים עלייה בכל תחומי פרסום החוצות הכוללים את המדיות הדיגיטליות והמודפסות: לוחות מודעות סטטיות ודיגיטליות, שילוט רחוב, שיווק אלטרנטיבי, שיווק בקולנוע ועוד."

הקטגוריות המתפתחות ביותר היו מגוונות ביניהן שירותים מקומיים, מסעדות, שירותי רכב, חברות פרסום ומלונאות כאשר בין 10 המפרסמים הגדולים ביותר ברבע הראשון של השנה היו חברות ענק כ: מקדונלדס, אפל, HBO, וריזון, שברולט, Metro PCS, Chase, Citi, Anheuser-busch וכן Warner Bros. Pictures.

בין 100 החברות ויותר, אשר הכפילו את תקציב השיווק שלהן לעומת הרבע הראשון של שנת 2015: יצרניות הרכב שברולט ופורד, חברת האינטרנט Squarespace, מותג הבירה Budweiser ומותגים נוספים כ: Chipotle, Busch, Lyft, Delivery.com, Chevrolet Dealers Association, Showtime, Amazon, Marriott Barracuda , HBO וחברת Walt Disney Pictures.

מנהל השיווק של OAAA מסר כי התעשייה מקרינה את כוחה בכל הפורמטים, עם חדירה הולכת וגוברת של שימושיות וחיבוריות למול הצרכנים באמצעות יכולות טאצ' ואינטראקטיביות, התממשקות למכשירים החכמים של הלקוחות ועוד.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG