דני זיזוב, מנכ"ל ובעלים בש.א מערכות, מוביל אופרציה שלמה של נציגויות בישראל לפרויקטים ייחודיים כשאת רובם ייתכן וכבר ראיתם. רגע לפני שאנחנו פוגשים אותו באמסטרדם, הוא משתף אותנו על השנה החולפת ומהם השינויים שתביא איתה 2019

דני זיזוב, מנכ"ל ובעלים ש.א מערכות (צילום - ש.א)

"ברמת הגישה שלנו כחברה, מטרת העל היא לשמר את היותנו חברה מובילה בתחום התצוגות מקצה לקצה; כל יישום עבורו נדרשת תצוגה גדולה בעלת שלל סוגי הרזולוציות, בין אם זה אצטדיון, מרכז שליטה ובקרה במקום רגיש או כל פתרון אשר מצריך עומק, ניסיון ומקצוענות- אנחנו מחזיקים עבורו מענה שלם החל בשלב התכנון המוקפד, הניהול, המסירה וכמובן ההטמעה. ש.א מערכות מחזיקה במיומנויות ומוצרים- מטריצות, מרחיקים, מקרנים, קירות מסך וקירות מבוססי LED, אשר יחד מאפשרים לנו להגיש מענה מושלם לכל פרויקט ובמקום אחד. 

פרויקטים עיקריים

זיזוב: "מסרנו פרויקטים רבים בארץ ובעולם. ראוי לציין רבים מהם אולם עבור הקוראים אציין את Canary Wharf בלונדון. מדובר בפרויקט עצום שכלל קיר LED בגודל 50 מטרים רבועים המשמש למיצג אומנויות. מעין קנבס עצום. פרויקט נוסף היה פרויקט תצוגה מבוסס הקרנה במצדה- ארבעה מקרנים חזקים שמקרינים על הר את תולדות המצדה. מחזה מרהיב שעבדנו על ההקמה שלו כמעט חצי שנה."

כיצד באה לידי ביטוי נציגות החברות שאתם מייצגים בישראל ?

"2018 הביאה שינוי מהותי בשוק בישראל: לך קדימה או שתיעלם. הגברנו קצב בשיתופי פעולה מול אינטגרטורים, לקוחות ויצרנים. יש שני יצרנים שמשלימים אחד את השני, הוותיק מביא פתרונות מוכרים–Black Box והשני גמיש ומביא את הדברים הייחודיים – Lightware. השילוב בין השניים מביא לידי ביטוי את התפיסה הזו – הליכה קדימה בכל הכוח וניצול מקסימלי של היצרנים להביא הכי הרבה שאפשר ללקוח הסופי, וזה הוכיח את עצמו.

לחיזוק 2018 לקחנו נציגויות של Planar ו-GoodView. על Planar אין הרבה צורך להרחיב, הם יצרן מהשורה ראשונה של פתרונות תצוגה, LED ומובילים בפרויקטים בתחומי תצוגות מיוחדות. מי שפונה אליהם מבין היטב שהם ה(!)מותג בתחום המסכים המקצועיים. GoodView הוא היצרן השלישי בגודלו בעולם בתחום מסכי ה-LCD. השילוב איתם מאפשר לנו להמשיך לרוץ עם פתרונות ללקוחות וכבר עכשיו עובדים על מספר פרויקטים שנשמח להציג כשיסתיימו."

 
חשיפת קיר - ש.א מערכות
עוד יום במשרד - אחד הפרויקטים שבוצעו ע"י ש.א מערכות (צילום - ש.א)

תחום ה-LED תופס תאוצה. מיהם הלקוחות שבוחרים ב-LED כאמצעי תצוגה ? איזה וורטיקל מאפיין אותם, אם בכלל ?

"כוורטיקל דומיננטי אפשר לציין את תחום הריטייל. מדובר בתחום אשר עושה שימוש מאסיבי תוך עבודה משותפת עם חברות פרסום, במימושים של ושלטי ענק כולל 'אאוטדור'. קטגוריה מעניינת נוספת שצצה בשנה האחרונה היא דווקא מסכי LED בלובאים של בניינים מפוארים אשר משמשים כתצוגה, נראות והכוונה. זה עדיין לא הגיע במסות לחדרי בקרה וועידות, אבל זה הכיוון."

שתף אותנו קצת במגמות שאתה רואה ל-2019

"קיימת תחושה שהכל יהיה בסוף חלק ממאקרו אחד ענק, IoT ישולב לכדי משהו עצום. השילוב ייעשה באמצעות תוכנות ואפליקציות אשר תיתנה את המענה הנדרש בהיבטי אבטחת מידע. הכל יישלט מהרשת וממקום אחד וכדאי שנתארגן ונתכונן לקראת זה כבר עכשיו."

מה היית רוצה לראות בתערוכה הקרובה ?

"אנחנו סקרנים לקראת התערוכה ומחכים להכרזות של ה'דבר הבא'. הדבר המעניין הוא שכדאי להתמקד ביצרנים הקטנים, החדשים. פעמים רבות הם אלה שמביאים את 'הדבר הבא'. הם אלה שחייבים לייצר מספיק עניין על מנת להתקיים. לפני שנתיים הבאנו מאווררים שהציגו תוכן בטכנולוגיית LED. זה היה משהו חדשני וזו דוגמא קלאסית של מה שמעניין אותנו. תחום ה-AV וה-VR בהחלט מעניינים גם הם, ואנחנו עובדים כבר על הדבר הבא.

איפה אפשר יהיה למצוא אתכם בתערוכה הקרובה ?

"אנחנו מגיעים בכוח מתוגבר לתערוכה, תמצאו אותנו ב-Planar, ב-BlackBox, בשאר הנציגויות שאנחנו מתחזקים וכמובן באיתור חדשנויות. קוראי אי וי מאסטר מוזמנים להרים איתנו כוס בירה מתי שירצו." .

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG