ה-OLED הגדול בעולםחברת הענק הדרום קוריאנית LG בתצוגת תכלית מרשימה במרומי אולם הנוסעים של נמל התעופה הבינ"ל Incheon בדר' קוריאה: 140 פאנלי OLED אשר אוחדו למסך ענק באורך 13 מטרים ורוחב של 8 מטרים המציג קטעי וידאו, אנימציה ותמונות מגוונות וצבעוניות במופע ויזואלי מהפנט ועצום בגודלו.

תצוגת התכלית המוצלחת באה כחלק מקמפיין של החברה לקידום וחשיפה הדרגתית של יתרונותיה העיקריים של טכנולוגיית ה OLED אשר באה לידי ביטוי בגמישות הפאנלים ובמשקלם הנמוך – נתונים המאפשרים גמישות בתכנון ובעיצוב לצד שימוש במסגרות דקות המייתרות את הצורך בתשתית מסיבית.

התצוגה המרהיבה זיכתה את החברה בשיא עולמי מטעם World Record Academ בקטגוריית מסך ה-OLED הגדול ביותר בעולם.

בראיון לכלי התקשורת המקומיים מסר סגן נשיא ,LG רו סה יונג, כי החברה בחרה להציג את הטכנולוגיה בצורה זו על מנת לאפשר לקהל הרחב להיחשף ליתרונותיה באופן בלתי אמצעי: "בעוד הזכייה בתואר שלט ה-OLED הגדול ביותר בעולם היא בהחלט מקור לגאווה, אנחנו נרגשים יותר מן האפשרות להציג לנוסעים מרחבי העולם את הקסם של טכנולוגיית ה-OLED על מנת שייחשפו ליתרונותיה וסגולותיה באופן בלתי אמצעי ובמו עיניהם".

מנכ"ל נמה"ת הבינ"ל Incheon, מר וון סו, הביע את התלהבותו מהאטרקציה האדירה שמקשטת את נמה"ת שלו: "מסכי הOLED הללו משלימים את הטכנולוגיה המתקדמת שנמל התעופה שלנו מתהדר בה, אנחנו להוטים כתמיד להציג בפני מיליוני מטיילים, את הטכנולוגיה העדכנית ביותר המיוצרת בקוריאה ותצוגת ה-OLED היא בהחלט דוגמא טובה לכך".

צפו באירוע ההשקה:

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG