יצרנית השבבים הישראלית Valens Semiconductor, עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק שבבים להפצת וידאו (HD) ואודיו באמצעות טכנולוגיית HDBaseT אותה פיתחה, ואשר מאפשרת העברה של תכני מולטימדיה: אינטרנט, אודיו, וידאו באיכות HD, אותות בקרה וחשמל, על גבי כבל רשת תקשורת סטנדרטית (LAN) בודד, ולמרחקים ארוכים. הפיתוחים של החברה ועשרות הפטנטים הרשומים על שמה, מהווים פתרון לבעיות שונות: איכות המידע המועבר, אורך הכבל ועלות ההתקנה. הם חוסכים את הצורך בכבילה מרובה ומייתרים את השימוש בתשתיות יקרות ובטכנולוגיות דחיסה.

במהלך שנת 2012 הפכה טכנולוגיית ה- HDBaseT לסטנדרט המקובל בתעשיית התקנות התקשורת המקצועיות ובחודש מרץ השנה אומץ מפרט HDBaseT בשלמותו על ידי האגודה הבינ"ל של מהנדסי החשמל והאלקטרוניקה (IEEE) המונה מעל ל-400 אלף חברים מ-160 מדינות, והוא הוגדר כתקן סטנדרטי של הארגון, תחת השם IEEE 1911.

החברה ממשיכה בפיתוח דור חדש של שבבים בטכנולוגיית HDBaseT, היא משווקת את מוצריה למגוון לקוחות ברחבי העולם עם נציגויות בארה"ב, יפן, הונג קונג, קוריאה, טיוואן ועוד.

בינואר הקרוב צפוייה ואלנס לקבל את פרס ה-Emmy הטכנולוגי עבור תרומתה לפיתוח וסטנדרטיזציה של טכנולוגיית HDbaseT המאפשרת העברה של תכני איכות לסביבה הביתית והעסקית. הפרס יוענק למנכ"ל החברה דרור ירושלמי בסיום התערוכה הבינלאומית של אלקטרוניקה לצרכנים (CES), אשר צפוייה להתקיים בלאס וגאס בין התאריכים 6 – 9 לינואר. במעמד מכובד זה תצטרף ואלנס לזוכים נוספים שזכו בקטגוריות נוספות, ביניהם חברות ענק כמו Netflix, HBO, Autodesk, AcuStar ו-Ericson.

בשנת 2010 הקימה ואלנס את ארגון HDBaseT ביחד עם חברות ענק כ- LG, Samsung ו- Sony Pictures Entertainment, במטרה להפיץ את הטכנולוגיה כתקן HD. כיום חברות בו כ- 150 חברות מהגדולות בעולם, בהן: Panasonic, Philips, NEC, Pioneer ו- Hitach.  תכנית ההכשרה של HDBaseT מהווה כיום חלק אינטגרלי מתכניות ההכשרה של InfoComm ו-Cedia, עם אלפי מתקינים מוסמכים לטכנולוגיה של החברה הישראלית ברחבי העולם.

מחזור הכשרה נוסף למקצועני ה-AV בישראל

בשבוע שעבר ערכו Valens ו- HDBaseT Alliance הסמכה למחזור נוסף של מתקינים מורשים לטכנולוגיית HDBaseT בישראל. האירוע המקצועי התקיים במרכז "המועצה לישראל יפה" בת"א ובו נכחו כ-100 משתתפים ביניהם מתקיני אודיו וידאו מקצועיים, יועצים, מנהלי AV בארגונים גדולים וכן נציגים של יצרנים מובילים כגון Crestron, Atlona ,Quantum Data, Kramer ועוד.

הסמכה למתקיני HDBaset ואלנס

האירוע נפתח בהרצאה של מיכה ריסלינג, סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי ושיווק בואלנס, אשר סקר את הטרנדים החדשים בעולם האודיו – וידאו והציג את החדשנות והגמישות שמאפשר התקן הטכנולוגי של HDBaseT.

תוכנית ההכשרה נמשכה בהצגה של עקרונות הטכנולוגיה, הדרכה והדגמה מעשית, סקירת שיטות העבודה המומלצות, הצגה של התכנית לאישור מוצרי HDBaseT וכן הדגמה של התאימות בין המוצרים.

בסיומו של הקורס, קיבלו המשתתפים תעודת הסמכה "מתקין HDBaseT מורשה" וכן תג מתקין מורשה דיגיטלי הניתן לשילוב באתר האינטרנט של הארגון.

תערוכת ISE 2016 בהולנדבפברואר הקרוב תציג החברה בכנס ה-ISE 2016 באמסטרדם, הולנד, ותקיים בנוסף קורס הסמכה למתקינים. לקראת סוף פברואר תציג ואלנס את פתרונותיה לראשונה בכנס Embedded World 2016 בגרמניה.
תערוכת embedded world 2016 בגרמניה

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG