Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שני, דצמבר 1
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית תווית מחיר אלקטרונית – המהפכה שתשנה את פני ענף הקמעונאות 
    retail

    תווית מחיר אלקטרונית – המהפכה שתשנה את פני ענף הקמעונאות 

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER18 בספטמבר 2024Updated:18 בספטמבר 2024אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    תוויות מחיר אלקטרוניות (ESL) הן למעשה מסכים דיגיטליים קטנים המחליפים את תוויות המחיר המודפסות. הן מאפשרות עדכון מחירים ומידע נוסף על מוצרים שונים באופן אוטומטי, מרכזי ומנוהל בקמעונאות מזון אבל גם אופנה, DIY ותחומי קמעונאות נוספים. אך זהו רק קצה הקרחון של היכולות שלהן.

     

    "1+1 על חולצות פולו לשעה הקרובה בכל הסניפים בישראל" 

    יניב מנצור, מנכ"ל Malersretail: "התוויות מגיעות במגוון גדלים, החל מ-1.54 אינץ' ועד 10.1 אינץ', ולמעשה מביאות אפשרויות רבות להצגת מידע, מחירים, מבצעים ושילוט לכל קטגוריה בחנות. הן מאפשרות ניהול פלנוגרמות ומלאי מדף, ניהול מסע לקוח יוצא דופן באמצעות NFC וכל זה מתבצע ממערכת ניהול אחת המאפשרת שילוב של מסכי LCD ואפילו הזרמת מדיה להגדלת יחס ההמרה". 

    אז מדוע זו מהפכה? 

    מנצור: "הנתונים מדברים בעד עצמם- שוק תוויות המחיר האלקטרוניות העולמי הוערך ב-1.5 מיליארד דולר ב-2023 וצפוי להגיע ל-3.5 מיליארד דולר עד 2028, עם קצב צמיחה שנתי ממוצע (CAGR)של 15-20%. זוהי צמיחה מרשימה אשר מונעת על ידי אימוץ מואץ של טכנולוגיות דיגיטליות במגזר הקמעונאי והצורך בייעול תהליכים.

    השותפות שלנו עם חברת Hanshow, כוללת הקפדה על מודולריות וגמישות מרבית עבור הלקוח אך גם עצמאות. לאחר תהליך אינטגרציה ממוקד הכולל חיבור לקופות ו/או למערכות ה ERP (כל הסוגים) אנחנו מאפשרים ללקוחות לשמור על האינטרסים העסקיים שלהם תוך מענה צמוד, שקיפות ומקצוענות. 

    מהם המפתחות להצלחת פרויקט ESL? 

    "יישום מוצלח של מערכת תוויות מחיר אלקטרוניות אינו תלוי רק ברכישת הפתרון. חשוב להבין כי שילוב של איכות האינטגרציה, השירות והטמעת החדשנות והתכונות המתווספות באופן שוטף, לצד תהליך מדויק לו שותפים בעלי העניין ואנשי תפעול הפתרון, הם המפתחות להבנת עומק היכולות והמהפכה אותה מביא ה ESL. מחקר שנערך ב-2023 על ידי חברת RetailTech Insights מצא כי 78% מהעסקים שהטמיעו מערכות אלו בהצלחה ציינו את איכות השירות והאינטגרציה כגורם מכריע".

    מדוע Hanshow? 

    "מדובר באחת החברות המובילות בעולם בחדשנות פתרונות עבור הקמעונאות הדיגיטלית, עם התמחות בתוויות מחיר אלקטרוניות. ל Hanshow נוכחות גלובלית הכוללת פעילות בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם, ניסיון של מעל 200 מיליון התקנות של תוויות מחיר אלקטרוניות, השקעה שוטפת של כ-10% מההכנסות במחקר ופיתוח, פתרון משולב ואינטגרטיבי של תוכנה וחומרה לצד שירותי תמיכה מקיפים. לא סתם שיתופי הפעולה של החברה כוללים רשתות קמעונאות מובילות כמו Carrefour ו Auchan". 

    יניב מנצור. קרדיט - יח"צ

    טיפים לפרויקט מוצלח

    "על מנת להשיג את המרב מפרויקט ESL אני מציע את ארבעת השלבים הבאים: 

    1. הקימו צוות רב-תחומי הכולל אנשי IT, תפעול, שיווק וכספים.
    2. נתחו את המצב הקיים- סקרו את תהליכי התמחור ועדכון המחירים הנוכחיים שלכם. 
    3. בדקו את עלויות ההדפסות, הדיו, הריטיינר החודשי לשירות והפחת.הגדירו יעדים ומדדי הצלחה ברורים- הפחתת זמן עדכון מחירים, שיפור דיוק מחירים, הקטנת תרחישי "אזל מהמלאי" והפחתת אובדנים בעקבות אי טריות.
    4. בחנו והטמיעו את חוויית העובדים והלקוחות המיטבית באמצעות הטכנולוגיה. 

    לסיכום, אימוץ תוויות מחיר אלקטרוניות אינה רק אופציה. מדובר במגמה שלא תפסח על מטר רבוע של רצפת מכירה ולכן אנחנו רואים כניסה מוקדמת של עסקים/מותגים אשר מבקשים להוביל את עידן הקמעונאות החדש. זהו צעד משמעותי המשפר יעילות, גמישות, שביעות רצון לקוחות ואף מגדיל את נאמנות הלקוחות".

    retail יניב מנצור
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleמה ארגונים יכולים ללמוד מאירוע הביפרים? עמית אילוז מ HSL – כדאי לקרוא
    Next Article לא רק חומרה – כיצד SuperSign של LG עוזרת לכם לנהל את השילוט הדיגיטלי
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    כך השילוט החכם של SpinetiX משנה את פני המפעלים והלוגיסטיקה

    קרא עוד

    ממהפכת הנייר לתצוגות חכמות: סמסונג E-Paper ופלטפורמת VXT מגדירים מחדש את השילוט העסקי

    קרא עוד

    LG משנה את חוקי המשחק בפרסום דיגיטלי עם פלטפורמת DOOH Ads בענן

    קרא עוד

    תחום השילוט הדיגיטלי לוהט

    קרא עוד

    הכירו את הפתרונות של ATLONA לתחום השילוט הדיגיטלי

    קרא עוד

    ‏פתרונות מתקדמים לתחום הפרסום המסחרי של LG הוצגו ב ISE בברצלונה

    קרא עוד

    מהפיכה בתחום השילוט הדיגיטלי? Poppulo ו Amazon בשיתוף פעולה מעניין

    קרא עוד

    סמסונג מציעה לכם את מערכת הניהול לשילוט דיגיטלי VXT לחודשיים בחינם

    קרא עוד

    מיקרוסופט ואברא מציגות את מהפכת ה-AI בעולם הקמעונאות

    קרא עוד

    לא רק חומרה – כיצד SuperSign של LG עוזרת לכם לנהל את השילוט הדיגיטלי

    קרא עוד

    לא מפסיק לצמוח – העולם מאמץ את השילוט הדיגיטלי

    קרא עוד

    האם ה- VXT של סמסונג הוא All-In-One שיחולל מהפיכה בתחום השילוט הדיגיטלי? 

    קרא עוד

    בשילוט דיגיטלי כל פיקסל קובע! סדרת ה Magnit של LG מקבלת תוסף Micro Led

    קרא עוד

    תימן, קפה ושילוט דיגיטלי נפגשו באמריקה…

    קרא עוד

    LG מציגה מסך שילוט דיגיטלי המתפקד כחלון ראווה ענקי

    קרא עוד

    אגם הברבורים על פי LG במתחם האומנויות שלה בסיאול

    קרא עוד

    למה דווקא ה DSOS של SpinetiX עבור השילוט הדיגיטלי שלכם?

    קרא עוד

    דיגיטלי ומדויק – ראיון מיוחד לקראת אירוע השילוט הדיגיטלי המוביל

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.