הענן כלול במחיר: ארגוקום השיקה ליין מצלמות אבטחה לשוק הביתי ולמשרדים קטנים
חברת ארגוקום, יבואנית של מכשירי טלפון לעסקים, טלפוני IP, מערכות ראש, מערכות הקלטה וידאו וטלפון, מערכות טלפוניה לעסקים ומוקדי שירות ועוד, השיקה לאחרונה חמש מצלמות אבטחה מבית SpotCam המעניקות פיתרון כולל לשוק הביתי ולמשרדים קטנים.

מדובר במצלמות Wifi המעניקות איכות HD)  1280 x 720) ב-30 פריימים בשנייה ומאפשרות תמונה חדה ורציפה. את שידור הווידאו ניתן לקלוט באופן מאובטח ממכשירי אנדרואיד ואפל באמצעות אפליקציה ייעודית המארגנת את כלל האירועים בצורה לוגית ונוחה, הזרמת הווידאו נעשית בדחיסת H.264 הנחשבת חסכונית ברוחב פס הנדרש לשידור HD ומאפשרת צפייה חלקה ואיכותית. המצלמות מאפשרות הקלטה רציפה למשך 24 שעות אולם אינן מצריכות רכיב הקלטה או ניהול באתר הלקוח שכן הן מתופעלות ומנוהלות משירות ענן של חברת SpotCam אשר מאפשר גם שמירה של ההקלטות באופן מאובטח, הורדתן למחשב האישי ואפילו העלאה ושיתוף של תוכן מוקלט ל-Facebook או YouTube.

וידאו: אפליקציית SpotCam

אחד מהיתרונות שמאפשרת סדרה זו היא התקנה של כחמש דקות בלבד אשר איננה דורשת ידע מוקדם למעט הצבת/התקנת המצלמה במיקום המבוקש וחיבור לאינטרנט באמצעות כבל רשת או חיבור אלחוטי. ההגדרות מתבצעות באמצעות שירות הענן של SpotCam באופן אוטומטי לחלוטין.

כל המצלמות בסדרה מאפשרות צילום ווידאו באיכות HD 30 פריימים בשנייה, ראיית לילה – צילום באינפרה אדום, זום דיגיטלי כפול 8, תמיכה בחיבור רשת קווי ואלחוטי, שליחת התראות על תנועה לאפליקציה או לדואר האלקטרוני, אודיו דו כיווני, ממשק אפליקטיבי וובי וכן מנוי שירות הקלטות בענן SpotCam לכל החיים.

חמשת הדגמים בסדרה הם:

SpotCam HD PRO – זו מצלמת Outdoor בעלת יכולת צילום לילי הכוללת חיישן לזיהוי תנועות, ועמידה בתקן IP65 (עמידות בפני מים).

 SpotCam HD Eva – מצלמת Indoor בעלת יכולת צידוד של 360 מעלות בתקן IP30 להתקנה במשרד/בית.

SpotCam HD Indoor – מצלמת Indoor בעלת יכולת צילום לילי בתקן IP30 להתקנת Indoor.

SpotCam Sense Indoor – מצלמת אבטחה Indoor ברזולוציה גבוהה הכוללת חיישנים למדידת טמפרטורה, לחות ועוצמת תאורה בנוסף לחיישן תנועה לזיהוי תנועות לא שגרתיות, ניתוק זרם ואירועי שמע במרחב המצולם.

 SpotCam Sense Pro –  מצלמת אבטחה Outdoor ברזולוציה גבוהה הכוללת חיישנים למדידת טמפרטורה, לחות ועוצמת תאורה בנוסף לחיישן תנועה לזיהוי תנועות לא שגרתיות, ניתוק זרם ואירועי שמע במרחב המצולם.

מצלמות אבטחה SpotCAM ארגוקום

אבי לוי, סמנכ"ל מכירות בחברת ארגוקום אמר: "הפיתרון מאפשר הלכה למעשה, מצלמה וענן פרטי בעלות לא גבוהה במיוחד תוך שמירה על סטנדרטי אבטחה, גיבוי ושימושיות גבוהה. האפליקציה הייעודית היא קלה מאוד לתפעול מבלי צורך בידע טכני, בקרוב תצא לשוק גם גרסה של האפליקציה בשפה העברית".

המצלמות מאפשרות את כל הפעולות הנחוצות לאבטחת משרדים קטנים ואבטחה ביתית מצולמת כאשר מחירן נע בין מאות שקלים לאלפי שקלים בודדים בלבד למצלמה. למידע נוסף בקרו באתר ארגוקום.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG