Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית מערכות היחסים בין חברות ההפצה לחברות האינטגרציה משתנות, מדוע ולאן מכאן? 
    אינטגרציה

    מערכות היחסים בין חברות ההפצה לחברות האינטגרציה משתנות, מדוע ולאן מכאן? 

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER23 בספטמבר 2024אין תגובות2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email
    קרדיט - Freepik Premium

    הרבה שינויים מסביבנו, כאלו המורגשים יותר וכאלו שנעשו (ועדיין) בהדרגתיות, חלק בתהליך טבעי וחלק מואצים על ידי אירועים חריגים כמו מלחמה, מגפה עולמית וכלכלה משתנה. שינוי אחד בולט בתעשיית ה-AV/UC המסורתית נוגע למערכת היחסים בין חברות ההפצה לחברות האינטגרציה. 

     

    משהו בשרשרת האספקה משתנה באופן מהותי וכדאי שלקוחות הקצה יהיו מודעים אליו- תנודות בבסיסי הידע וההתמחות.


    בעבר יכולנו להסתכל על שרשרת האספקה כעל "מודל שכבות" בעל הפרדה ברורה; חברת האינטגרציה מחזיקה בידע וניסיון כאשר במרבית הפרויקטים היא זו שמייעצת ללקוח בפועל ולאחר מכן פונה לחברת ההפצה לרכישת מוצרים ורישיונות עבורו.

     

    שיחות ישירות בין לקוח ליצרן היו מקובלות בפרויקטים בקנה מידה משמעותי וגם אז בהשתתפות חברת האינטגרציה. עוברים כמה שנים קדימה והידע הנדרש המוחזק אצל האינטגרטור אינו מספק בהכרח ; כמות האנשים בעלי המומחיות הנדרשת מצטמצמת (בשוק הישראלי זה מורגש מאוד) וחברות ההפצה מתחילות לייצר ידע מקומי כאשר שחקנים חדשים הנותנים שירותי last mile נכנסים לתמונה.


    חברות ההפצה שינו את מודל האספקה ואף הן פונות באופן יזום ללקוחות הקצה, הן כבר לא box movers אלא גוף בעל יכולת אינטגרציה המחזיק ידע רב, לראייה ניתן לראות את מספר החברות שהופכות להיות גם מפיצות וגם אינטגרטוריות.


    אמנם המכירה תתבצע דרך (VIA) חברת האינטגרציה אולם חברות ההפצה הופכות להיות חלק משמעותי הרבה יותר בתהליכי המכירה והדומיננטיות שלהן מורגשת. דוגמאות של המגמה ניתן לראות בחברות המציעות פתרונות בתחום האודיו כאשר כיווני הסאונד הסופיים יבוצעו על ידי מומחה שהן מחזיקות מטעמן או יבואניות מסכי LED המספקות פתרון שלם- מהתכנון ועד המסירה.


    מדובר בבשורה אמיתית עבור לקוח הקצה: הידע אינו בלעדי לחברת האינטגרציה אלא כעת מבוזר וזמין גם אצל חברות ההפצה, יבואניות ונותני שירות מתמחים. זו הזדמנות מעולה עבורו לקחת אוונרשיפ על התהליך, לדבר עם כל אחד מהשחקנים בשרשרת האספקה ולקבל תמונה מלאה ושלמה אם רק יואיל לצאת מאזור הנוחות. אבולוציה תהליכית וכעת אנו רואים אותה מתרחשת בזמן אמת בעולמות המולטימדיה וה-UC המשתנות.

    אינטגרציה הפצה פרויקטים
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleעכשיו זה רשמי – חברת IVS-TEC תפיץ את CANON PRO בישראל
    Next Article חברת הסטארט אפ הישראלית SafeFields מכריזה על פתרון פורץ דרך להפחתת הקרינה בכלי רכב חשמליים והיברידיים
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    האם הארגון שלכם מוכן לקונברגנציה?

    קרא עוד

    "דאגו לוודא שאתם מכוסים" – אתגרי SMB המשתמשים ב IT חיצוני

    קרא עוד

    כשמציגים חדשנות אנשים רוצים לשמוע – חטיבת המולטימדיה של בינת ממריאה

    קרא עוד

    שיפסיקו לסובב אתכם – הנה מה שחשוב כשמחליטים על מצלמת PTZ

    קרא עוד

    מדוע ענקית האינטגרציה נרכשה ומה זה אומר על התחום כולו?

    קרא עוד

    "מובילים טכנולוגית אבל לא שוכחים את הליבה",  כך אקסטרון ממשיכה להוביל את תחום ה-ProAV גם בעידן של שינוי מתמיד

    קרא עוד

    מחקר של ג'אברה מראה עד כמה טכנולוגיה ישנה מגבילה אותנו

    קרא עוד

    תודו לנו אחר כך. הכירו את Time OS – בוט AI לשיחות קונפרנס (גם) בעברית !

    קרא עוד

    עובדים עלינו – כך דור ה-Z מצליח ליצור 'מסך עשן' במשרד

    קרא עוד

    פתרון אחד – חוויות (אודיו) רבות

    קרא עוד

    עיצוב העתיד באמצעות חדשנות במוצרים

    קרא עוד

    כיצד Microsoft’s Device Ecosystem Platform עשויה להשפיע על עולם הקולבורציה?

    קרא עוד

    כיצד פורמט ה-USB-C עשוי לפתור את נקודות התורפה של BYOD

    קרא עוד

    תרגום בעולם של בינה מלאכותית

    קרא עוד

    מחדר ישיבות ועד חמ"ל – הכירו את אמרל, השחקנית המפתיעה בתחום האינטגרציה

    קרא עוד

    אולי די כבר להיות ישראלים?

    קרא עוד

    ה Blind Spots שאתם חייבים לראות בדרך לחוויה מקסימלית בחדרי הועידה 

    קרא עוד

    אזורית על כל הארגון – חמש שאלות לפני המפגש עם הבינה המלאכותית

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.