"אנחנו מתמקדים בחוויה סימטרית; כל המשתתפים צריכים להיות שווים בפגישה ללא קשר למקום שבו הם יושבים".

יהודה גולדברג, מנהל הטכנולוגיות בחברת טאצ'-קונפרנס, המפיצה את מוצרי Neat בישראל, מסכם שלוש וחצי שנות פעילות עם המותג בשוק המקומי. 

"אנחנו שוברים את התפיסה שאומרת – "זה לא עובד", מבחינתנו זה תמיד עובד. ישראל היא השוק המתקדם ביותר בעולם מבחינה טכנולוגית ולכן קיים כאן פוטנציאל גבוה מאוד ליישום של מיטב הטכנולוגיות כסטנדרט. הישראלי לא אוהב מורכבות הוא אוהב דברים פשוטים ומובנים שמאפשרים לו לקבל החלטה אחראית, וכאשר הוא מרגיש ביטחון הוא מעמיק את היישום". 

לא כל יום פוגשים תפיסה של Best of breed בתעשיית ה AV המקומית

בעוד שיצרניות רבות משקיעות מאמצים לפתח פתרון ארגוני רחב המספק מענה למגוון תרחישי שימוש עם קריצה ליחידת ה IT, היצרנית הצעירה בת הארבע אשר הוקמה על ידי חבורת מקצוענים עם קילומטראג' משמעותי בתחום, רוצה לספק חוויה שמתחילה, לדברי גולדברג, כבר בתהליך הרכישה, דרך ההתקנה, היישום ואפילו התחזוקה: "Neat היא יחידת החומרה המשמשת 'הרחבה' של סביבת התוכנה הארגונית. הבנה עמוקה של האקוסיסטם לצד מערכות היחסים המפותחות עם שחקניות ה OEM, הן המפתח להצלחה שלנו.  

"הבנצ'מארק שלנו הוא סונוס, אפל וטסלה שזה אומר- Best of breed. אנחנו רוצים לתת את המוצר הטוב, היעיל והחווייתי ביותר בפונקציונליות המצופה ממנו על ידי הלקוח". 

יהודה גולדברג. תמונה - AVM

אחוזי המרה חלומיים

אחרי תקופת החדירה לשוק המקומי, מתגאה גולדברג באסטרטגיית מכירה יעילה: "אנחנו פוגשים את הלקוחות שלנו ומוודאים שהם בודקים את המוצרים, בין אם זה הבר, הפרו או הלוח. תהליך המכירה הוא תהליך חשוב עבור איך שהלקוח יתייחס למוצרים הללו ולכן אנחנו לא מוותרים על שלב ה POC אשר מייצר חוויה ישירה, בעזרתו אנחנו עומדים על 80% המרה".

את השיחה מסכם גולדברג עם האמירה – Neat – what you see is what you hear is what you get.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG