במהלך שלוש השנים האחרונות, שיתפו פעולה קבוצת הבייסבול ניו יורק מטס וחברת סמסונג בפרויקט שאפתני לשדרוג טכנולוגי מקיף של אצטדיון Citi Field שבקווינס, ניו יורק. המטרה: להפוך את האצטדיון לבית הבייסבול המתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית בליגת ה-MLB, תוך שיפור חוויית הצפייה והמעורבות של האוהדים.
שדרוגים טכנולוגיים מרשימים
במסגרת הפרויקט, הותקנו באצטדיון למעלה מ-1,300 מסכי LED באיכות גבוהה, המשתרעים על פני שטח כולל של כ-2,770 מ"ר ומציגים יחד כ-40 מיליון פיקסלים. המסכים כוללים לוחות מידע דינמיים, תצוגות במתחמי המזון והשתייה, מסכים בסוויטות היוקרה ועוד. החידוש הבולט ביותר הוא לוח התוצאות המרכזי והדו-צדדי, הגדול ביותר בבייסבול המקצועני, הממוקם במרכז המגרש ומספק חוויית צפייה מרהיבה מכל זווית באצטדיון.
חוויית אוהדים משודרגת
השדרוגים הטכנולוגיים שינו את פני חוויית הצפייה באצטדיון. במהלך רגעים מכריעים במשחק, כמו חבטות בית או פסילות, המסכים מציגים תכנים דינמיים שמגבירים את ההתרגשות ומחזירים את תשומת הלב של האוהדים מהטלפונים החכמים אל המגרש. בנוסף, לוחות המידע מציגים סטטיסטיקות בזמן אמת, נתוני שחקנים ותכנים נוספים שמעשירים את חוויית הצפייה.
פוטנציאל פרסומי מוגבר
המסכים הדיגיטליים החדשים פותחים אפשרויות פרסום גמישות ואטרקטיביות יותר עבור שותפים עסקיים. לדוגמה, לוח התוצאות הדו-צדדי מאפשר הצגת תכנים גם מחוץ לאצטדיון, ומספק חשיפה למותגים עוד לפני כניסת האוהדים. היכולת לשלוט בתכנים המוצגים בזמן אמת מאפשרת התאמה אישית של פרסומות לרגעים שונים במשחק, מה שמגביר את האפקטיביות של הקמפיינים הפרסומיים.
סיכום
שיתוף הפעולה בין סמסונג לניו יורק מטס מציב רף חדש לחוויית הצפייה באצטדיונים, ומשלב טכנולוגיה מתקדמת עם אהבת הספורט. הפרויקט מדגיש את הפוטנציאל הטמון בשילוב בין חדשנות טכנולוגית למעורבות קהל, ומציע מודל לחוויית ספורט מודרנית ומרגשת.
קרדיט תמונה ראשית – יוטיוב סמסונג