ארגוקום עם טיפים חשובים ליישום והטמעת פתרון וידאו מוצלח – אל תדלגו

הטמעת פתרונות וידאו ארגוניים מייצרת אתגרים במספר רבדים וכדי לתת מענה מיטבי חשוב להתאים את הפתרון למאפיינים שונים הנחלקים למספר ממדים. על מנת לעשות את חיי הלקוחות קלים יותר, ישבנו לתמצת את הנתיב העיקרי שנוגע בשלושה מעגלים עיקריים- הצרכים והיישום, התפעול והגמישות וכמובן ה"חיים שאחרי הקניה" או במילה המוכרת יותר -התחזוקה. בואו נתחיל ב…

, AVmaster מגזין המולטימדיה
Yealink

מה?

מהם הצרכים העסקיים? מתוכם שווה לחלץ את האחד או השניים העיקריים. 

איזה? 

אילו סוגי פגישות עיקריים יתקיימו בוידאו? 

מי? 

מי בעיקר ישתמש בוידאו? המנכ"ל? אנשי המכירות? מנהל התפעול? ולאילו שימושים? הכוונה

עוד אחד – מי נמצא בצד השני? מנכ"לים? קולגות? ספקים? לקוחות? 

כמה? 

ארגוני- כמה חדרים יש לנו? כמה מטרים רבועים כ"א? כמה רעש יש בהם? כמה אור? כמה החדרים 'עסוקים' היום? 

אישי – בכמה יחידות קצה אישיות יש לנו צורך? 

עוד שאלה כמותית – כמה תשפר הגברת השימוש בוידאו את יעילות העבודה בהיבטי השלמת המשימות, הגדלת מכירות, שיפור התקשורת הארגונית ועוד. 

איך?

איך נמנע מלהצטייד בפיל לבן? מהו התפעול הנדרש לפתרון הוידאו המתאים לנו? 

איך מתחזקים את מערכת הוידאו? האם אנחנו מסוגלים לבצע לבד? 

ושלישית – איך פתרון הוידאו תומך בגמישות בעבודה עם פלטפורמות שונות ומשתנות? איך הוא תומך בהגברת השימוש בוידאו? הרי זה ממכר! 

למה 

מדוע שהצוותים שלנו ישתמשו בוידאו ומדוע לא? האם יש משהו בפתרון שנטמיע שיכול לסייע לצוותים לעשות את השימוש הרב ביותר? למשל התאמה לצרכים, איכות תמונה ושמע, קלות תפעול… 

 

, AVmaster מגזין המולטימדיה

כמובן שיש עוד שאלות רבות כמו איזה סוג חברה או ארגון אנחנו? האם יש לנו מחלקת IT – כיצד אנחנו מאפשרים לה לתמוך במשתמשים? לנטר את השימוש ולהשיג תובנות עסקיות?, במידה ואין לנו מחלקת IT – מהו הפתרון האיכותי שייתן לנו את השקט הרב ביותר עם החוויה המקסימלית עבור צוותי העבודה? 

מענה על השאלות הללו יאפשר לכם להבין טוב יותר את הערך שבהשקעה בפתרונות הוידאו הארגוניים והאישיים ומשם תוכלו להגדיר תקציב מדויק הרבה יותר. 

בהצלחה 


תמונה – Canva

שתפו
מערכת AvMaster

מערכת AvMaster

הצטרפו אלינו ותקבלו מאמרים כתבות וראיונות איכותיים, שיעזרו לכם להשאר בחזית טכנולוגיית הAV. מבט מעמיק לפתרונות, למוצרים ולשחקניות בתחומים אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מכלי העבודה ההכרחיים בכל עסק/ארגון.

כל המאמרים
אולי יעניין אותך גם
הודעות לעיתונות

ביצועים ועיצוב אאוט, חוויית שימוש אין – הטרנדים בתחום הרכב

מנכ״לית HARMAN ישראל: ״היצרנים אימצו בחום את המעבר למכוניות מבוססות התוכנה, המקושרות כל הזמן הקישוריות הקבועה  מאפשרת לפתח מודלים עסקיים שיאפשרו לצרכנים, לראשונה, לרכוש שירותים

לכתבה »

עוד כתבות

רוצים שההצטיידות הבאה תהיה מוצלחת באמת?

קבלו את הידע החשוב ישירות למייל