יום שני , דצמבר 17 2018
דף הבית | AVerticals | השולחן העגול של AVIXA הקרוב יתמקד בתחום המלונאות ואתם מוזמנים

השולחן העגול של AVIXA הקרוב יתמקד בתחום המלונאות ואתם מוזמנים

שולחן עגול בו ישתתפו שישה מעצבים מובילים מתחום המלונאות' ייערך בתחילת אפריל ובמרכזו כוח חוויות האודיו-ווידאו

תמונה ראשית- rAVe publications

ששת המעצבים יחברו למנכ"ל AVIXA, דייויד לאבוסק (David Labuskes), לדיון בן שעה, אשר ייערך במהלך כנס Boutique Design West בלוס אנג'לס, בין ה-4 ל-5 בחודש אפריל הקרוב. 

במסגרת הדיון יועלו רעיונות והשגות לגבי הדרכים בהן טכנולוגיות AV מעצבות מחדש את תחום המלונאות, ליצירת חוויות טובות יותר עבור המבקרים וכמובן שיפור העסקים לבעלי המלון.

הדיון נקרא "המהפכה הדיגיטלית פוגשת במלון המודרני: כנס אודיו ווידאו לימודי בשילוב ארוחת צהריים" והוא ייערך ב-4 באפריל בין השעות 12:30 ל-13:30 בחדר 304 ABC המרכז הכנסים בלוס אנג'לס וכולל ארוחת צהריים ל-60 המשתתפים הראשונים.

בין הפאנליסטים יהיו לוריין פרנסיס (Lorraine Francis) מנהלת עיצובי פנים מלונאים בחברת Gensler, אריק ניקולאס (Eric Nicolas), מנהל עיצוב וארכיטקטורה בקבוצת מלונות InterContinental, ג'יי פקוט (Jay Pecotte), מנהל עיצוב ובינוי בכיר ב-Americas Hard Rock International, קארין סטיינקאמפ (Karyn Steenkamp), סמנכ"לית עיצוב ובינוי ב-Caesars Entertainment, מיכאל סואמי (Michael Suomi), מנהל ב-Stonehill Taylor, וחורחה טרווינו (Jorge Trevino), סגן נשיא תפעול מותג ב-Two Roads Hospitality.

"המפגש החשוב ימשיך דיאלוג בין תעשיות ה-AV והמלונאות שהחל בחודש יולי בניו יורק והמשיך ב-BDNY בחודש נובמבר," אמר לבוסק. "בכנס DBwest, נדון כיצד טכנולוגיות הדיגיטל וה-AV ממונפות על ידי מעצבים, אדריכלים ומותגים מובילים ליצירת חללים ייחודיים.
קירות ווידאו אינטראקטיביים, הקרנות מיפוי, אודיו מקומי ועוד מהווים את חומרי הגלם העיצוביים של מחר, והם משולבים בפרויקטי מלונאות מובילים היוצרים משיכה למבקרים, מגבירים נאמנות למותג ותוצאות עסקיות טובות יותר," המשיך לבוסק. "כאיגוד המסחרי לתעשיית האודיו ווידאו המקצועית, AVIXA גאה להוביל להגברת מודעות לתועלות שחבריה מביאים לעיצוב המלונות."

בשילוב פתרונות AV מיוחדים יכול תחום המלונאות, אשר חווה תחרות גוברת בשנים האחרונות, ליצור חוויות מבדלות אשר ימשכו מבקרים ויתנו לאותו פרויקט יתרון יחסי על שאר התחרות. עם שיקול עלות-תועלת הקיים בכל פרויקט מומלץ להתחשב באפקט החיובי שיש למבקר עם הגיעו למקום המציע חוויה שונה מהתחרות, משהו שיוכל לקחת אתו מעבר לרמת החדר. ההשלכות המיתוגיות נוגעות לא רק לרמת המלון כמקום אירוח, אלא גם משליכות בהכרח על מיתוג המלון כמקום חדשני אליו ירצו אנשים לחזור וימליצו לאחרים.

הגב בפייסבוק